Wiadomości

Nowe restauracje: pierogi z całego świata i bar śniadaniowy

Szukając nowych restauracji w Gdańsku, znaleźliśmy miejsce, gdzie zjemy pierogi z całego świata, bar ze zdrowymi i świeżymi przekąskami oraz kolejne lokale serwujące dania kuchni polskiej. Zobacz kolejny odcinek naszego lokalowego przewodnika. Tydzień temu odwiedziliśmy nowe miejsca w Gdyni i Sopocie.




Mandu
Pierogi kochamy i zdaje się nam, że wiemy o nich wszystko, bo są naszą potrawą narodową. Ale pierogowy świat nie ogranicza się do tych z kapustą i grzybami. Farsz zawinięty w ciasto podaje się pod różnymi nazwami na całym świecie. Pierogową edukację trójmieszczanom chce serwować właśnie otwarta przy ul. Kaprów 19D zobacz na mapie Gdańska restauracja Mandu. Nazwa przypadkowa nie jest. Tak nazywają się pierożki koreańskie, nadziewane mięsem, tofu i grzybami shitake. Oprócz tego w karcie znajdziemy chińskie wonton z sosem sojowym, japońskiej gyozo oraz chinkalii z Gruzji, których farsz z wołowiną i kolendrą nasączony jest rosołem. Oczywiście w karcie nie zabrakło też klasyków: ruskich, z kapustą i grzybami, z mięsem czy szpinakiem i fetą. Dla smakoszy - pierogi z mięsem z dzika w sosie z kurek, a dla eksperymentujących - pieczone z ciasta drożdżowego z różnym nadzieniem. Za porcję zapłacimy od 13 zł do 20 zł. W Mandu nie ma mowy o żadnym odmrażaniu produktów. Pierożki lepione są na oczach klientów przez wprawione w tym fachu gospodynie domowe. Choć serwowane tutaj dania kojarzą się raczej z małym barem, Mandu jest przestronną, gustownie urządzoną w lekko rustykalnym stylu restauracją. Przy stolikach zmieści się nawet 65 osób. To dobre miejsce zarówno na obiad we dwoje, jak i rodzinną biesiadę. Dzieciaki nie powinny się nudzić - właściciele przygotowali spory kącik z zabawkami i budzącą wielkie emocje wśród najmłodszych ścianą do rysowania.



Loveat
W centrum Wrzeszcza brakowało niewielkiego baru, gdzie w drodze do pracy można wpaść po kanapkę, sałatkę czy kawę. Loveat przy ul. Klonowej 4 zobacz na mapie Gdańska wypełnia tę lukę wręcz z nawiązką, bo wybór oferowanych tutaj produktów jest ogromny. Dostaniemy niemal dwadzieścia rodzajów kanapek zarówno na zimno, jak i na ciepło (od 3 zł do 8 zł), kilkanaście sałatek (ok. 6,50 zł), hummus, mleczne koktajle owocowe (ok. 4 zł), kawę na kilka sposobów oraz zupę dnia (4,40 zł). Nie brakuje zarówno wersji mięsnych, jak i wegetariańskich. Każdego dnia menu może się odrobinę różnić, ponieważ oferowane produkty są jednodniowe i przygotowywane z ekologicznych składników codziennie rano, przed otwarciem lokalu. Lokal dysponuje zaledwie paroma miejscami siedzącymi, ale wszystkie dania zapakowane są w wygodne do transportu plastikowe pojemniki. Czynny już od godz. 6:30, ale tylko od poniedziałku do piątku.



Portland
Portland przy Długich Ogrodach 27 zobacz na mapie Gdańska zaskakuje. Sugerując się nazwą oraz marynistycznym wystrojem można by się spodziewać lokalu specjalizującego się w daniach rybnych oraz owocach morza. Pozory. Portland serwuje typową kuchnię polską, a karta ucieszy przede wszystkim kulinarnych tradycjonalistów. Na pierwsze zjemy m.in. żurek (8 zł), rosół (7 zł) lub barszcz z kołdunami (8 zł). Na drugie: golonkę (24 zł), schabowy z kością (19 zł), placki ziemniaczane (19 zł), de vollaile (21 zł) czy udko z kaczki (28 zł). W głównej sali stoi również barek bufetowy, w którym obok przystawek eksponowane są również wypieki. Zamysł dobry, jednak śledź sąsiadujący pod jednym dachem z ptysiem z bitą śmietaną nie jest najlepszym pomysłem. Lokal ma dwa poziomy, na których zmieści się blisko sto osób. Niezłe wrażenie psuje kiepska wentylacja pomieszczeń.



Garaż
Garaż to niewielki bar obiadowy w budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Milskiego 1 zobacz na mapie Gdańska na Chełmie. I na tym można by skończyć pisać o tym lokalu, gdyby nie kuchnia, która to miejsce wyróżnia. Dwie właścicielki serwują domowe dania polskie, ale urozmaicone inspiracjami z kuchni całego świata, np. rosół w stylu meksykańskim z papryką, albo schabowy, ale w specjalnej, autorskiej marynacie. Obiad zjemy już za kilkanaście złotych. Proste, barowe wnętrze zostało ozdobione motoryzacyjnymi akcentami. Nic więc dziwnego, że klientami Garażu są przede wszystkim pracownicy pobliskich zakładów mechanicznych. Właścicielki liczą również na mieszkańców pobliskich bloków na Chełmie i Ujeścisku. Lokal jest czynny wyłącznie w dni powszednie.



Burger Time
Burger Time to kolejny bar, który próbuje przyciągnąć klientów modą na burgery. W ofercie tego niewielkiego lokalu przy ul. Góralskiej 13/4 zobacz na mapie Gdańska na Niedźwiedniku znajdziemy kilka rodzajów bułki z kotletem: od klasycznej, przez hawajską z ananasem i włoską z suszonym pomidorem, po francuską z żurawiną i serem pleśniowym w cenach od 16 zł do 19 zł. W karcie również: pizza, makarony, sałaty i zupy. Dania dostępne są na miejscu i na dowóz na terenie niemal całego Gdańska.

Opinie (104) 10 zablokowanych

  • Zdrowych, Wesołych Świąt Wielkanocnych

    A teraz idę zjeść rodzinne śniadanie, w domu oczywiście :)

    • 71 6

  • nowe knajpy

    Po mszy błedem wpadać.

    • 17 20

  • Na razie jest mi dobrze przy mojej świątecznie wypełnionej lodówce :) (2)

    • 35 6

    • (1)

      To pomyśl że to wszystko będziesz miał w żołądku . Gratuluję nadwagi .

      • 2 24

      • Nadwaga bierze sie z braku rucgu a nie z jedzenia.

        • 5 1

  • Przed Mandu polecam się najeść :-) (7)

    W Mandu owszem, smacznie - ale porcja nie obiadowa dla dorosłego człeka :-(
    Żeby się najeść musieliśmy zamówić po dwie porcje - ale wtedy wychodzi już całkiem spora cena - porównywalna z dobrym obiadem ze sporą porcji mięsiwa :-)

    • 77 11

    • Niestety to prawda, mam nadzieje ze własciciele czytają ten artykuł i powiekszą porcje bo rzeczywiscie ciezko sie najesc jedną, a restauracja naprawde fajna i pierogi bardzo smaczne.

      • 29 4

    • Dzielenie

      Porcje spoko no chyba że dla tura co musi zjeść 30 sztuk i mu mało. Gorzej że nie dzielą porcji np: 5 ruskich i 5 z mięsem.

      • 18 11

    • (1)

      A ja uważam, że 13 zł za 10 pierogów to jest dobra cena. I tak nie udało mi się zjeść całej porcji :)

      • 13 15

      • To jest wlasnie dyskryminacja bo za ta sama cene kobieta sie nazre a facet bedzie glodny

        • 29 5

    • Nie byłem, nie wiem. Wiem jednakże, że albo ilość, albo jakość. Wystarczy spojrzeć na ceny dobrej wędliny, by się przekonać.

      • 13 0

    • Pierogi w Mandu z zamrażalnika

      Masz racje najeść sie nie da rady. Pozatym babcie lepią pierogi non stop z tym samym farszem a tobie odmrażają i serwują z zamrażalnika a nie Świerze ! Ogółem dobra ściema z tymi babciami lepiącymi na pokaz.

      • 7 10

    • Przed Mandu polecam się najeść :-)

      słyszałeś o czymś takim jak zupa przed posiłkiem jak Ci mało?:))

      • 8 5

  • Chełm

    A tak przy okazji, to ul. Bernarda Milskiego należy do dzielnicy Chełm, a nie Ujeścisko.

    Odpowiedź redakcji:

    Dziękujemy za sugestię. Treść została poprawiona.

    • 31 1

  • Od kiedy to ul. Milskiego to Ujeścisko!? Ręce opadają.

    • 25 2

  • mandu (2)

    Mandu nie jest przypadkien slynnego Semka?

    • 14 4

    • słynnego ?

      • 13 0

    • zgadza się

      tak tak to ten zany typ, Semek, psuedonim shrek

      • 5 3

  • Takie czasy (1)

    że jak otwierać swój biznes to tylko następną pierogarnię lub caffejkę. Reszta to strzał w kolano.

    • 23 2

    • Bo ile mozna jesc tych owocow morza i salatek. Wraca normalne jedzenie dla ludzi z polnocy

      • 7 1

  • Dobrze ze jest ruch w tej gastronomii bo pracownicy w koncu tam zarobia 6000 mies. (28)

    W koncu widac ze jest rozwoj gastronomii i nareszcie pracownik baru bedzie mial zarobki 6000 mies. a wiadomo ze dobrze oplacany pracownik do duma i zadowolenie szefa baru !. Jak dobrze ze w koncu szefowie cos zrozumieli i sa uczciwi . Wiec jest cool a wy mowicie ze jest zle. Premie tez placa ponad te 6000 ? mysle ze szef przed swietami jakies drobne 2000 dolozyl ? dbaja u nas szefowie o ludzi i to sie chwali .

    • 16 20

    • hahaha

      6k ?
      nie po 12 k pa

      • 5 1

    • (25)

      Załóż sam firmę i płać ludziom 6000. Dodam że aby mu zapłacić brutto 6000 musisz faktycznie na jego pensję wydać 7300.

      • 17 1

      • to po co zakladac firme jak nie chcesz ludziom dobrze placic ? (11)

        nie bardzo rozumiem ludzi ktorzy bredza ze zakladaja firme byle cos robic i byle co placic lub '' placic tylko ile mozna '' :).........to jest firma ? chlopie ogarnij sie !..Jak chcesz ludziom placic 2000 to lepiej nie zakladaj firmy gdyz to zbedne lub sam rob za 2000 i nie jecz .Firme zaklada sie aby robic to na czym sie znasz i aby zarabiac pieniadze oraz dobrze placic bo taki jest cel biznesu a nie udawanie misji za darmo lub meczennika. Marny dales przyklad ze nie mozna placic 6000 zl . Biedrona ma miliardy obrotu i zysku a analitycy wyliczyli ze moga placic ludziom nawet 15 000 mies . wiec dlaczego placa ok 1600 do 2000 ?.....mysl i mniej pij wodki :)

        • 11 26

        • (5)

          Najlepiej porównać molocha, jakim jest Biedronka, z drobną przedsiębiorczością, jaką jest restauracja. Gratuluję przenikliwości.

          • 15 4

          • nikt nie porownuje molocha do drobnej przedsiebiorczosci !!!!!!!!! (4)

            zle zrozumiales ! ........chodzi o mentalnosc iz miliarder nawet jak moze placic dobrze to placi malo swiadomie.Wielu ksiegowych prowadzacych dzis firmom ksiegowosc jasno mowi ze pracodawcy moga placic lepiej lecz nie chca bo sa zachlanni ale sami sobie dobrze placa . Dzis ksiegowy znakomicie zarobi wszedzie bo pensje ksiegowych dochodza do 10 000 a w tej samej firmie robotnik ma 1600 wiesz dlaczego ? bo ksiegowy ma placone za trzymanie w tajemnicy ile naprawde ludzie mogliby zarobic !!!!!!.

            • 11 13

            • Ależ oczywiście. Stanowiska wiążące się z większą odpowiedzialnością czy większą dyskrecją są o wiele lepiej opłacane, i jest to zupełnie naturalna sytuacja. Dobrze byłoby natomiast, gdyby wysokość pensji na najniższych stanowiskach - choć naturalnie znacznie niższa niż na kierowniczych - wystarczała na zaspokojenie podstawowych potrzeb.

              • 15 0

            • Lewacka logika, zygac sie chce

              • 11 3

            • to porozmawiajmy o mentalnosci

              rodem z PRL'u :D
              skoro własny biznes to taki cud miód i orzeszki - zakładaj i płac pracownikom tyle ile możesz, a gwarantuję ci, że nie zostaniesz doceniony jako dobry szef tylko jako jeleń - frajer, z którego jest dobry powód do śmiechu.
              Nikt nikomu nie broni zakładać biznesu, tyle że biznes to pomysł, to ryzyko które bierzesz na siebie i za to masz zyski, jeśli ktoś marzy jedynie o wygodnym etaciku gdzie ma płacone miesiąc w miesiąc, to ma to na co zasłużył, podejmie ryzyko - może zarabiać tyle ile własny szef, ale to często robota dużo ponad 8h dziennie którą zabiera się do domu i z tego są właśnie te pieniądze, które twoim zdaniem należą się wyrobnikom wykonującym proste prace bez ryzyka.
              I to co irytuje to takie lewackie pierdzielenie, nie dostają więcej bo im się zwyczajnie nie należy - wygodnie i bezpiecznie siedzą na etacie i to jest właśnie koszt tego, że nie podejmują ryzyka, komornik do nich nie przyjdzie jak będzie krach w gospodarce a pensyjka miesiąc w miesiąc wpływa terminowo

              • 10 2

            • Księgowy jest po to aby głupki nie wiedziały gdzie pieniądze się podziały

              • 0 0

        • nie po to zakladalem firme aby placic pracownikom po 5 tys. (4)

          sam zarabiam wielokrotnosc ich pensji ale
          1) to ja wlozylem kase w interes i dalej wkladam
          2) to ja ponosze ryzyko
          3) jak komus malo 2 tys to niech sam zaklada

          • 22 6

          • czyli skad wziales kase na firme jak zawsze byles parobkiem i biedakiem ? (3)

            jak byles zwyklym pracownikiem tez cie traktowano jak smiecia za grosze ?:). Nigdy nic nie osiagniesz w zyciu a twoj rozwoj zakonczy sie na budce z piwem bo twoj mozg nie pasuje do wolnego rynku zachodniego tylko na bialorus. Kase pajacu zawsze sie wklada w firme ale ta kase wlasnie ludzie wypracowuja . Nawet zasad ekonomii nie znasz wiec mysle ze i klamiesz iz masz firme. Nie masz zadnej firmy bo jestes frustratem

            • 3 12

            • ton wypowiedzi raczej swiadczy o twojej frustracji

              :)
              moze kase dostal w spadku i zainwestowal, nic ci do tego, zawisc jest przykrym uczuciem odczuwaja ja zwykle malutcy ludzie ktorzy nigdy nic nie osiagna bo sie boja :D

              • 10 0

            • (1)

              Spoko, u nas cebulaki zakładają firemki bo do firm to daleko i udają panów, już nie raz robiłem u takiego cebulaka najdłużej tydzień, teraz pracuję w firmie która szanuje pracownika bo pracodawca wie że gdyby nie pracownik to g... by miał ;) I ja za to szanuję pracę która wykonuję i robię ją dobrze.Szacunek obustronny ale cebulaki tego nie znajo ;) Zapraszam wszystkich TYCH panów do minusowania ;)

              • 4 3

              • Steve Jobs zaczynał w garażu :D

                to odnosnie firemek,
                druga rzecz ktora smieszy to zdanie "teraz pracuje w firmie ..."
                pracujac na etacie zawsze pracujesz na kogos, to koszt wygodnego zycia finansowego jakie prowadzisz, kto nie ryzykuje nie pije szampana :)
                nie rozumiem tylko z czego sie biora pretensje ze pracodawca liczy swoje zyski i patrzy aby pracownikowi zaplacic tylko tyle ile trzeba :D

                • 1 0

      • kocham polaków (10)

        każdy pracodawca chciałby płocic po 20 tys miesięcznie tylko żeby pracownik wyrobił mu przynajmniej 40 tys.
        pracownik widzi pensje która dostaje na ręke ,nie widzi
        1) ryzyka -(np kredyt,leasing na urządzenia )nie spłacasz zabierają i masz w plecy
        2)nerwów -kontrole głupie przepisy skarbowo-pracowniczych
        3)pracownik po np 8 godz idzie do domu właściciel 24 h/7 dni w tyg myśli .
        4)pracownicy którzy robią w bambuko okradają nie pracują jak i siebie tylko mentalność nie moje to poco się wysilać i tak zapłaci .

        Poza tym aby komuś zapłacić 7 tyś to najpierw zobacz ile musi zarobic
        np koszt pracownika 7 tyś x dwóch pracowników =14 000zł
        koszt wynajmu lokalu 3000 zł
        leasingi, kredyty (lodówki frytkownice itd miesięcznie 2000 zł
        zakupy 10000 zł
        i inne koszta policz ile trzeba sprzedać a wiadomo ze właściciel musi tez zarobić .
        Pracowniku dlatego najpierw pokaż jaki jesteś dobry a potem krzycz o płące po 7 000 zł

        • 15 1

        • To zamknij firme jak sie meczysz i nie potrafisz dobrze placic !!!!!!!!! (9)

          Skoro wyliczasz koszty to niby co ? plakac maja nad toba ?..........Samo zalenie sie juz swiadczy ze sie nie nadajesz do prowadzenia biznesu . Jutro idz do urzedu i zamknij firme i tyle . Pracownicy dzis znaja zasady ekonomii oraz ksiegowi rowniez wiec nie rob z siebie meczennika. Bzdury wymyslasz chlopie ! oczywiscie ze pracownik ma tylko wykonac konkretna prace i po 8 godz. isc do domu bo to twoja firma a dla pracownika wylacznie miejsce pracy i w czym masz problem ?.. chcesz ich bardziej zwiazac z firma to OK ! jest prosty sposob ..........przynies od ksiegowej papiery i obliczenia i powiedz ze beda mieli procent od zysku firmy i tyle, moga tez partycypowac wtedy w kosztach . Ujawnisz dochody firmy pracownikom ? bo jak beda na procencie od zysku to maja prawo wiedziec o dochodach calej firmy i napewno w ten sposob beda wiecej pracowac zeby zarobic wiecej . To dobry sposob i wiele znanychh firm tak robi np. w USA .. Wiec albo zlikwiduj firme albo znajdz sposob na motywacje ale nie jecz bo jeczacy szef to D.

          • 0 14

          • lol (3)

            gość właśnie wyjaśnił, dlaczego większość ofert pracy jest na takim poziomie, a nie innym, a Ty wyjeżdżasz z komunistycznym bełkotem, że skoro nie może płacić tyle, ile sobie wymyśliłeś, to ma zamknąć firmę i że nie nadaje się do biznesu. jeśli po zamknięciu firmy będzie na plusie znaczy, że się nadaje. poza tym to jego sprawa, jak ma prowadzić firmę, najwyżej mu nie wyjdzie. Ty za to widzę jesteś świetnym teoretykiem. tak długo jak ludzie chcą pracować za te pieniądze, będą takie oferty, proste.
            PS. to Twoja wypowiedź (wypowiedzi, bo jest tu kilka utrzymanych w podobnym tonie, wszystkie niepodpisane) wygląda na żalenie się...

            • 9 0

            • bzdury piszesz '' ja '' kompletne brednie !!!!!!!! (2)

              Z twojej logiki wynika ze jak pokazesz duze koszty to najlepiej gdyby dla ciebie za darmo ludzie pracowali . Tak wynika z twoich bredni i dopisz ze dokladasz do biznesu bo tak tez bywa . Oczywiscie ze powinien ten ktos zamknac firme skoro juz pokazuje ze najlepiej gdyby kazdy pracowal za darmo bo szef ma duze koszty :). BMW jako fabryka nieraz doplaca do interesu a ich koszty sa potezne jak gory a jednak potrafia placic bardzo dobrze i co ?...........myslenie maja poprostu inne bo pracownik to tez inwestycja a nie tylko robol do mlotka . Koszty sa zawsze jak wszedzie wiec albo sobie to wlicz i oblicz albo zamknij . Tak to zawsze ci nie wyjdzie zysk i szmal na pensje bo jak zaczniesz tu wypisywac ze masz koszty setki tysiecy itd to zawsze zysku bedzie brak czyli robisz jak zagraniczne markety ze obroty miliardowe a jak licza koszty itd to wlasciwie laske robia ze ogolnie istnieja :) a prezes w Portugali sam powiedzial ze na polakach zrobil miliardy zysku a w polsce mowi ze zysku brak i na tym go zlapali analitycy ze to zwykly cwaniak i oszust !..wiec mozna i tak

              • 0 5

              • kocham polaków

                Przecież napisałem że z chęcią płacił bym nawet 20 tys tylko ze nadzień dzisiejszy obojętne w którym interesie nie ma takich zarobków.
                po 2 jak doradzasz zamknięcie firmy (małej zatrudniam około 5 osób) to pamiętaj że te osoby idą na bruk ,mimo ze zarabiają 1800 zł na rękę + inne świadczenia wiem że nie dużo ale też nie mam więcej jak taki mądry jesteś to załóż firmę i niech rośnie jak bmw na serio tego życzę bo jest wiele ludzi potrzebujących pracy .
                tylko pokazuje ci że pracodawcy właściciele firm nie mają lekko a są ostatni do wypłaty bo jeżeli coś zostanie to dla nich to jest a nie zawsze zostaje .
                poza tym przemawia przez ciebie prawdziwy polak mówiąc zamknij -lepiej się trochę wygimnastykować przy tym anie iść na łatwiznę

                • 1 0

              • Dobra!

                Jest wesoło, ale dość już tych porad rodem z dodatku do magazynu "Teletydzień".
                Naucz się misiu najpierw pisać zgodnie z zasadami, a potem będziesz udzielał rad.
                W tygodniku satyrycznym.

                • 1 0

          • firma nie jest po to aby utrzymywac pracownikow ale aby przynosic zyski (4)

            niestety lewackie kmioty tego nie sa w stanie ogarnac

            • 12 1

            • tylko zyskiem sie nalezy uczciwie dzielic !!!!!!!!! (2)

              to ze firma jest miejscem pracy aby zarabiac to normalne i wiadome . Ale na papierze u ksiegowej mozna zrobic tak ze zysku nie bedzie aby ludziom wciskac kit ze maja robic za 1000 ........a jednak zyski sa tylko inaczej '' wykreowane '' :) przeciez wiesz ze tak mozna zrobic na papierze i jest niby git . Potem szef jezdzi zlotym leksusem i buduje dom za milion a firma przynosi non stop straty :) . Nie wiesz jak sie to robi ? to zapytaj ksiegowej a nie wciskaj ludziom kitu . Lewakiem umyslowym raczej ty jestes !

              • 0 9

              • Znowu o milionach i o lexusach, a tekst o o drobnej w koncu przedsiebiorczosci...

                • 6 0

              • nic nie stoi na przeszkodzie abys ty zaczal jezdzic leksusem :)

                tylko do tego trzeba miec jaja aby zrezygnowac z gwarantowanej co miesiac pensyjki u pracodawcy :D

                • 5 0

            • Dobrze Chłopcy, ktoś w końcu powiedział prawdę.
              Firma nie jest do utrzymywania pracowników, jeśli idziesz na rozmowę i dajesz sobie wcisnąć papier z 1500 netto/mc - to to są właśnie warunki rynkowe.
              Jeśli Ci się nie podoba, zawsze masz prawo założyć własną firmę, miec nieograniczone zyski - w Polsce mamy swobodę działalności gospodarczej, zatem firmę możesz mieć zajmującą się czymkolwiek. Jak już zarobisz swoje dziel się z kim chcesz, z USem, ZUSem, Pracownikami, z Żoną i dziećmi w afryce, nikt Ci tego nie broni.

              • 6 0

      • 6000 netto to 8516 brutto (1)

        nie 7300.
        Wystarczy skorzystać z "kalkulatora netto brutto" w necie.

        • 4 0

        • ponad 2,5 tysiaca pożera aparat administracyjno-urzędniczy

          "socjalizm totalitarny zmienił się w koncesyjno-etatystyczny"

          im wiecej placisz pracownikowi tym bardziej okrada cie panstwo

          • 5 0

    • Pensje beda dziadowskie dopoki liczba rak do pracy bedzie znacznie przewyzszac zapotrzebowanie

      jednak idzie niz demograficzny I liczba potencjalnych pracobiorcow bedzie spadac I to jest jedyna, powtarzam jedyna w tym kraju nadzieja na wzrost plac I zmniejszenie bezrobocia. Jesli bedzie rzadzic PO to pewnie tym pracujacym dowala ostre podatki, jesli bedzie radzic partia rozsadna (czyli nie pelo) to zwolnia I tak nic nie robiacych ludzi z sektora publicznego (biurwy). Osoby te beda musialy niestety nauczyc sie pracowac, dla nich to bedzie szok.

      • 0 0

  • w końcu opis z cenami

    Dobra robota, teraz ma to jakiś sens i da się czytać.

    • 28 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

03

października

Święto Hal Targowych w Gdyni Gdynia, Hala Targowa

28

października

Restaurant Week Trójmiasto,

Rozrywka

Nowe lokale: sushi, vongole i tatarskie smaki
Nowe lokale: sushi, vongole i tatarskie smaki
Sztuka ozdabiania ciała: czarno-białe tatuaże
Czarno-biała sztuka ozdabiania ciała

Kultura

Koncert skrzypcowy w zaskakującej scenerii
Koncert w zaskakującej scenerii
Roztańczony introwertyk. Artur Rojek w Starym Maneżu
Rojek w Starym Maneżu

Najczęściej czytane