• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Radisson Blu Hotel: nowe oblicze znanego hotelu

19 czerwca 2020 (artykuł sprzed 3 lat) 
Radisson Blu Hotel powitał już pierwszych gości po przerwie. W środku czekały na nich niespodzianki, m.in. nowe piętro znajdujące się na najwyższej kondygnacji. Radisson Blu Hotel powitał już pierwszych gości po przerwie. W środku czekały na nich niespodzianki, m.in. nowe piętro znajdujące się na najwyższej kondygnacji.

Ostatnie trzy miesiące nie były łatwe dla branży turystycznej i gastronomicznej. Ten czas jednak minął, a kolejne hotele i restauracje ponownie otworzyły się dla gości. Jednym z takich miejsc jest mieszczący się w samym sercu Gdańska Radisson Blu Hotel, który ruszył po przerwie 10 czerwca.



Radisson Blu Hotel: nowa odsłona dobrze znanego hotelu



Pandemia i związane z nią obostrzenia wymusiły na wszystkich daleko idące zmiany. Wiele obiektów zawiesiło działalność, inne pracowały w ograniczonym trybie. Do tego niemal wszyscy musieli zostać w domu i zrezygnować z wyjazdów oraz spędzania czasu na mieście. Gdy w końcu zostały zniesione obostrzenia, stęsknieni za normalnością mogliśmy wrócić do dawnych aktywności, w tym m.in. wyjazdów i wizyt w restauracjach. Przekonał się o tym wspomniany Radisson Blu HotelMapka, który już w pierwszych godzinach po ponownym otwarciu powitał wielu gości.

- Nasz hotel bardzo szybko zapełnił się gośćmi, którzy tłumnie odwiedzili Trójmiasto podczas pierwszego długiego weekendu po okresie przymusowej izolacji. Jak na otwarcie przystało, pierwsi goście powitani zostali na czerwonym dywanie upominkami od dyrektora hotelu, ale to nie wszystkie niespodzianki, jakie dla nich przygotowaliśmy - mówi Jolanta Bonter-Żmidzińska, dyrektor działu sprzedaży i marketingu.
Ci, którzy odwiedzili hotel po przerwie, na własne oczy przekonali się, że mimo zamknięcia w Radisson Blu wiele się działo.

- W czasie, gdy gdański Radisson Blu był zamknięty dla turystów i gości, na terenie hotelu trwały prace remontowo-budowlane, efektem których jest zupełnie nowe piętro Executive Floor, znajdujące się na najwyższej kondygnacji obiektu. Już pod koniec czerwca hotel Radisson Blu odda do dyspozycji swoich gości 11 dodatkowych pokoi w kategorii "Executive Rooms", a tym samym liczba wszystkich pokoi wzrośnie do 145. Na ostatnim, piątym piętrze znajdzie się 15 pokoi o podwyższonym standardzie, z czego dwa oferujące prywatne tarasy, każdy o powierzchni 30 m kw., z których rozpościera się zachwycający widok na zabytkową część Gdańska - dodaje Jolanta Bonter-Żmidzińska.
  • W czasie gdy Radisson Blu był zamknięty dla turystów i gości, na terenie hotelu trwały prace remontowo-budowlane, efektem których jest zupełnie nowe piętro Executive Floor, znajdujące się na najwyższej kondygnacji obiektu.
  • Na ostatnim, piątym piętrze znajdzie się 15 pokoi o podwyższonym standardzie, z czego dwa oferujące prywatne tarasy, każdy o powierzchni 30 m kw., z których rozpościera się zachwycający widok na zabytkową część Gdańska.
  • W Radisson Blu Hotel bezpieczeństwo gości i ich komfort są najważniejsze.
  • W Radisson Blu Hotel bezpieczeństwo gości i ich komfort są najważniejsze.
  • Kolejną zmianą w hotelu jest nowy bar.
  • W Radisson Blu Hotel bezpieczeństwo gości i ich komfort są najważniejsze.

Restauracja Verres en Vers: nowy szef kuchni i letni ogródek



Duże zmiany nastąpiły także w hotelowej restauracji Verres en Vers, która zyskała nowy bar i nowego szefa kuchni. Wojciech Rabiega, który od wielu lat pracuje jako szef kuchni w restauracjach najbardziej prestiżowych hoteli i obiektów spa w Polsce, zaprasza na otwarcie sezonu, proponując menu oparte na rybach i owocach morza. W nowej karcie znajduje się m.in.: filet z sandacza z ziemniakami purée z szafranem, szparagami na maśle i pomidorami koktajlowymi; śledzio-burger, czyli śledź po holsztyńsku, z chrzanem, twarogiem, majonezem, pomidorem, ogórkiem i cebulą; krewetki tygrysie w sosie Buerre Blanc i grzanką tymiankowo-czosnkową, a dla miłośników słodkości: ciasto czekoladowe z sorbetem truskawkowym, kawiorem pomarańczowym i z lekkim sosem malinowym.

Restauracja "Verres en Vers" to nie tylko restauracja w hotelu, ale też przestronny ogródek letni i taras od strony Długiego Targu, na którym można w bezpiecznych warunkach spożywać posiłki na świeżym powietrzu.

  • Na gości w restauracji czeka sezonowe menu autorstwa nowego szefa kuchni, Wojciech Rabiega.
  • Na gości w restauracji czeka sezonowe menu autorstwa nowego szefa kuchni, Wojciech Rabiega.
  • Na gości w restauracji czeka sezonowe menu autorstwa nowego szefa kuchni, Wojciech Rabiega.
  • Na gości w restauracji czeka sezonowe menu autorstwa nowego szefa kuchni, Wojciech Rabiega.
Oprócz tego wewnątrz restauracji istnieje możliwość zorganizowania prywatnej przestrzeni, idealnej na spotkania w gronie rodzinnym od kilku do nawet 30 gości. W ostatnich miesiącach wiele osób musiało odwołać lub przesunąć planowane niejednokrotnie z dużym wyprzedzeniem przyjęcia okolicznościowe, w tym wesela i obiady rodzinne, dlatego to idealny moment na rezerwację najbliższych terminów. Na każdym kroku goście mogą liczyć na profesjonalne wsparcie ekipy hotelu.

- Serdecznie zapraszamy wszystkie osoby poszukujące miejsca na organizację uroczystości do kontaktu z naszymi konsultantami w dziale konferencji i bankietów. Pomogą w zaplanowaniu tego wyjątkowego dnia i sprawią, że same przygotowania będą dużo mniej absorbujące i dużo bardziej przyjemne. W ostatnich miesiącach słowo bezpieczeństwo zyskało nowy wymiar, również w kontekście organizacji spotkań i uroczystości rodzinnych. Nasi konsultanci udzielą państwu informacji na temat zasad czystości i higieny wdrożonych w naszym hotelu w celu zapewnienia bezpieczeństwa naszych gości i pracowników, jak również nowej jeszcze bardziej elastycznej polityki rezerwacji i anulacji imprez - mówi Jolanta Bonter-Żmidzińska.
Wszystkich zainteresowanych Radisson Blu Hotel zaprasza do kontaktu: tel. 58 325 4405, e-mail: konferencje.gdansk@radissonblu.com.

Więcej informacji na temat nowego menu i organizacji wydarzeń na stronie restauracji Verres en Vers.


Zobowiązanie do bezpieczeństwa i higieny

Radisson Hotel Group, we współpracy z międzynarodowym specjalistą w zakresie inspekcji i certyfikacji, firmą SGS, wypracował tzw. Protokół Bezpieczeństwa - globalne zobowiązanie w zakresie czystości i higieny hoteli dla bezpieczeństwa gości i pracowników. Protokół obejmuje 20 szczegółowych punktów dotyczących dbania o przestrzenie publiczne, pokoje oraz przygotowania i serwowania posiłków, a także wytyczne pracy personelu. Kolejnych 10 punktów określa zasady higieny i bezpieczeństwa spotkań - w tym przygotowanie sal konferencyjnych i obsługę wydarzeń od A do Z. Protokół Bezpieczeństwa jest gwarancją troski o zdrowie i komfort pobytu gości, a także bezpieczeństwo partnerów biznesowych i pracowników. Więcej informacji tutaj.

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Miejsca

Miejsca

Opinie (8) 2 zablokowane

  • Bylem smacznie i kulturalnie. (1)

    Polecam

    • 9 1

    • Potwierdzam

      • 1 0

  • Drogo (2)

    Ja tam wolę poķój w akademiku i jedzenie w mleczakach - tanio i pożywnie - a na kolację bułki z pasztetem Profi. Najem się jak dzik i na czarnego specka jeszcze zostanie. Wymyślają se nie wiadomo co.

    • 4 8

    • Wygrałeś internety ;)

      • 0 0

    • Jak Ci to odpowiada, to w porządku. Ja tam wolę jeść co innego

      • 0 0

  • Dobry kucharz

    Szef kuchni - zdolny gość. Pysznie gotuje.

    • 5 2

  • (1)

    To chyba pierwszy 5* hotel w Gdańsku? Ma już swoje lata, ale jest świetnie utrzymany! Jednak, co było do tej pory na ostatnim piętrze? Przecież go nie dobudowali...

    • 0 0

    • Biura

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Rodzinne Niedziele - Brunch Mera Brasserie

170 zł
degustacja

Niedzielny brunch z muzyką na żywo

190 zł
muzyka na żywo, degustacja

Bufet Włoski w Sheraton Sopot

240 zł
muzyka na żywo, degustacja

Katalog.trojmiasto.pl - Wkrótce otwarcie

Najczęściej czytane