- 1 10 najlepszych trójmiejskich restauracji (56 opinii)
- 2 Jemy na mieście: Garden Food&Cafe (50 opinii)
- 3 Ranking restauracji w Trójmieście (44 opinie)
- 4 Gdzie można grillować i zrobić ognisko? (34 opinie)
- 5 Sprawdziliśmy ceny lodów i gofrów (152 opinie)
- 6 Trójmiejscy restauratorzy wyróżnieni (34 opinie)
Cafe Lamus tylko dla zaszczepionych
Pub Cafe Lamus ogłosił, że w odpowiedzi na zaostrzenie obostrzeń zamierza gościć u siebie wyłącznie osoby zaszczepione. - Nasz lokal jest na tyle mały, że nawet przy 30-procentowym obłożeniu wciąż jest spore ryzyko zarażenia. Przy okazji zachęcamy do szczepień - poinformowano na facebookowym profilu kawiarni.
Od 15 grudnia weszły w życie nowe obostrzenia limitów wejść między innymi do kościołów, hoteli czy lokali gastronomicznych. Od początku grudnia obiekty mogły zapełniać się w 50 proc., a od 15 grudnia będą mogły przyjąć jedynie 30 proc. klientów. W przypadku sklepów została utrzymana regulacja 1 os. na 15 m kw.
Lokal tylko dla zaszczepionych i ozdrowieńców
- Jak pewnie wiecie, COVID-19 wciąż szaleje i od 15 grudnia w życie weszły nowe obostrzenia, w związku z czym - mając na uwadze bezpieczeństwo naszych pracowników oraz klientów - postanowiliśmy uczynić Lamusa lokalem tylko dla osób z certyfikatem COVID - poinformowano na facebookowym profilu Cafe Lamus. - Nasz lokal jest na tyle mały, że nawet przy 30-procentowym obłożeniu wciąż jest spore ryzyko zakażenia.
Chorowałeś na COVID-19? Sprawdź, kiedy przyjąć 3. dawkę szczepionki
"To nie dyskryminacja, a konieczność"
Zespół Cafe Lamus zapewnia, że nie ma na celu dyskryminacji osób nieszczepionych, a wszelkie działania wynikają z troski o bezpieczeństwo gości oraz pracowników. Jednocześnie zasugerowano stosowanie się do zasad profilaktyki.
- Zachęcamy do szczepień, a jeżeli macie jakiekolwiek objawy, które mogą wskazywać na zakażenie COVID-em, pozostańcie w domach i zgłoście ten fakt lekarzowi - przypomina na Facebooku Cafe Lamus. - Mamy nadzieję, że ten post spotka się z waszym zrozumieniem. Nie chcemy nikogo dyskryminować. Chcemy jednak zadbać o bezpieczeństwo nasze i naszych klientów.
Covidowe restrykcje w kulturze i gastronomii. Absurdy i brak logiki
Dla lokalu to być albo nie być
Ustawodawca podaje szczegóły dotyczące kar, ale nie daje gastronomom żadnych narzędzi do tego, aby mogli weryfikować, czy ktoś jest zaszczepiony, czy nie.
- To nie była dla nas łatwa decyzja, ale zostaliśmy postawieni pod ścianą - mówi Łukasz Jankowski, właściciel Cafe Lamus. - Nasz lokal jest mały. Jeżeli chcemy funkcjonować, to nie mamy innego wyjścia. Nie chcemy też narażać się sanepidowi i prowokować do nałożenia na nas kar. Sytuacja jest niepewna dla nas wszystkich. Wiemy, że jeśli wśród naszych pracowników pojawi się zakażenie, lokal i tak będzie trzeba zamknąć, bo zespół jest mały i prawdopodobnie wszyscy wylądujemy na kwarantannie.
Jak będzie przebiegała weryfikacja klientów?
Cafe Lamus nie może zmusić nikogo do okazania paszportu covidowego. Zakłada jednak, że ci, którzy będą chcieli skorzystać z usług, dobrowolnie zgodzą się na okazanie certyfikatu.
- Ściągnęliśmy aplikację, która pozwala nam weryfikować dane z paszportów covidowych. Dzisiaj zeskanowaliśmy pierwszy taki dokument - tłumaczy Łukasz Jankowski, właściciel Cafe Lamus. - Nie czujemy się z tym komfortowo, bo wchodzimy w posiadanie danych wrażliwych. Z drugiej strony, jeśli mamy podejrzenie co do pełnoletności naszego klienta, też prosimy go o pokazanie dokumentu tożsamości. Okazywanie dokumentu w lokalu gastronomicznym nie jest więc czymś niezwyczajnym.
Czy w ślad za Cafe Lamus podobną decyzję podejmą kolejni trójmiejscy restauratorzy? Pewnie to kwestia czasu. Warto wspomnieć, że podobne rozwiązania funkcjonują w wielu europejskich krajach, m.in. w Austrii czy Francji. Klient przed złożeniem zamówienia (a czasem nawet przed wejściem do lokalu) jest proszony o okazanie paszportu covidowego. Znajdujący się na nim kod QR jest skanowany, a po potwierdzeniu można skorzystać z usług. Jeśli ktoś certyfikatu nie posiada, musi się zadowolić zamówieniem branym na wynos.
Opinie (734) ponad 100 zablokowanych
-
2021-12-16 16:42
Opinia wyróżniona
(28)
nie jestem antyszczepem ale tego nie popieram, przekonacie się, że będzie to dla Was bolesne bo gdy będzie grupka ludzi,, wśród których są zaszczepieni i niezaszczepieni to się nie podzielą na knajpy tylko pójdą do takiej bez segregacji
- 340 108
-
2021-12-19 10:39
to lamusy
- 0 0
-
2021-12-18 11:17
albo pojda
do innej restauracji , gdzie ktos na to oko przymyka.
- 1 1
-
2021-12-17 21:40
Jesteś.
To przebija z wypowiedzi. Może jeszcze sobie tego nie uświadamiasz?
- 1 0
-
2021-12-17 17:43
Do czasu, za chwile nigdzie nie pójdą
- 2 2
-
2021-12-17 11:57
Ja pójdę tylko do tej dla zaszczepionych lub do domu.
- 8 14
-
2021-12-17 10:14
Bardzo dobra decyzja (2)
Oby więcej takich lokali.
- 16 24
-
2021-12-18 00:41
Trzymajcie się
Trzymajcie się ją wąż wierzę dobry pomysł gratulacje
- 3 1
-
2021-12-17 14:01
Będzie miejsce na nowe jak te juz upadna z braku klientów? Bardzo dobry pomysł.
- 11 6
-
2021-12-17 09:28
(2)
chorzy ludzie musza prowadzic ta knajpe
przysiegam , zrobiliscie sobie antyreklame- 31 12
-
2021-12-18 12:42
Dlaczego? Ja tam pójdę, wreszcie jakaś bezpieczniejsza knajpa.
- 2 4
-
2021-12-18 00:40
Łapki w górę dają tylko pisowcy
- 1 7
-
2021-12-17 08:59
Reuters: Ośmioro dzieci z zapaleniem mięśnia sercowego po szczepionce na COVID. (4)
- 28 12
-
2021-12-17 11:58
Gdańsk : szpital dziecięcy pęka w szwach od ilości chorych dzieci na covid19. (2)
wszytko to dzieci nie szczepione.
- 10 18
-
2021-12-17 14:00
(1)
Tak najlepiej podawac eksperyment medyczny dzieciom jeszcze przed porodem. Przecież co zlego się moze wydarzyć? W końcu to nie nasze dzieci to mozna im zaaplikować cala apteke. Jak sie Bill G zaszczepi to wtedy mozna pomyśleć. Ale poki co on i cala fimilia kategorycznie twierdzi, ze nie. Ciekawe dlaczego?
- 12 4
-
2021-12-18 21:49
Źródło informacji?
- 2 0
-
2021-12-17 09:30
no tak ale tych co sie szczepia nic nie przekona, klan, bez udzialu mozgu ludzie
zastraszeni przez media, ida za tlumem
zobaczymy, co bedzie za kilka mc, lat jak ich organy, narzady przestana dzialac- 20 11
-
2021-12-16 17:04
"Grupki ludzi" nie chodzą do Lamusa. (11)
To fajny, ale bardzo mały lokal, jeśli mnie pamięć nie myli przy pełnym obłożeniu weszłoby do niego z 12 osób
- 25 8
-
2021-12-16 21:21
ludzie piją piwko tam gdzie im przypasuje, wokół zawsze było pełno miejsca, jak nie tam to pójdą do pułapki
- 19 2
-
2021-12-16 21:03
Keke-21 (3)
Ten lokal od tej d**ilnej decyzji stał się burdelem... Zobaczycie jak szybko zmienią zdanie wkrótce nikt tam nie pójdzie o zdrowych zmysłach ...
- 49 18
-
2021-12-17 13:19
Antyszczepionkowcy to mała grupa tylko strasznie głośna, do tego stopnia, że część ludzi zaczęła się bać szczepień (1)
Jakby wszędzie były obostrzenia jak w normalnych krajach gdzie rząd patrzy na dobro ogółu a nie na swoje słupki poparcia to pewnie z 90% byłoby już zaszczepionych
- 10 26
-
2021-12-17 13:57
Rząd patrzy na dobro ogółu? Wstawaj, juz czas przestać śnić i zmierzyć się z rzeczywistością.
- 25 1
-
2021-12-17 11:57
O chorych tym bardziej.
- 1 10
-
2021-12-16 17:23
To co, lokal dla singli na podryw? (5)
Nie bądź śmieszny. Do pubu chodzi się na piwo ze znajomymi, nawet małego pubu. Choć jestem zaszczepiona, to nie wiem i nie interesuje mnie, którzy z moich znajomych tez są, a którzy nie. Do takiego lokalu właśnie z tego powodu bym nie poszła - nie mam prawa ich o to pytać, podobnie jak właściciele lokalu zresztą - a nie jestem na tyle chamska, by od ludzi wymagać podania mi danych medycznych, jeśli chcą się ze mną spotkać. I teraz, i jak skonczy się ten cyrk, z pewnością tam więcej nie zawitam.
- 70 20
-
2021-12-17 12:22
nie mam znajomych niezaszczepionych, z ciemnogrodem się nie zadaję (2)
- 14 38
-
2021-12-18 09:46
jestem absolwentem Politechniki, ozdrowieńcem bez papierów, z chorobami pobocznymi, nie mogę i nie chcę się szczepić, mam wysoki poziom przeciwciał, ja jestem ciemnogrodem? :D
- 8 4
-
2021-12-17 13:56
A inni ludzie nie chca zadawac się z człowiekiem z wypranym mozgiem i dlatego nie masz niezaszczepionych znajomych.
- 34 9
-
2021-12-17 11:03
Brawo
Z dala od takich lokali, trzeba się trzymać
- 36 9
-
2021-12-17 10:49
i bardzo dobrze,nie przychodż
- 13 28
-
2021-12-17 08:24
Opinia wyróżniona
Zobaczcie (11)
Zabaczcie jak już jesteście podzieleni skłóceni nawet w rodzinie anonimowo w sieci obrażacie się jak padnie bez hamulców i oto chodziło skłóconym społeczeństwem lepiej się steruje techniki manipulacji stare jak świat. Zaszczepiony też zaraża i też choruje przechodzi tylko lżej przebieg choroby i co ta za różnica czy będę w restauracji z
Zabaczcie jak już jesteście podzieleni skłóceni nawet w rodzinie anonimowo w sieci obrażacie się jak padnie bez hamulców i oto chodziło skłóconym społeczeństwem lepiej się steruje techniki manipulacji stare jak świat. Zaszczepiony też zaraża i też choruje przechodzi tylko lżej przebieg choroby i co ta za różnica czy będę w restauracji z zaszczepionym czy nie wystarczy dystans i nie wszyscy na kupie żeby jak największy utarg był bo to tylko się liczy obroty i tak samo w innych miejscach. Teraz zaczynają się szczepienia w szkołach a tam może zacząć się niebezpieczny trend wobec swoich rówieśników bo dzieci bywają okrutne i niestety dużo czasem negatywnych wzorców przenoszą z domu .
Segregacja ludzi jest czymś potwornym i znamy skutki historia.
Ciekawa sprawa bo zabawy Sylwestrowe mają się odbyć i co zaszczepieni nie będą bali się niezaszczepiony bo z nimi limit nie obowiązuje a też zarażają.- 157 18
-
2021-12-18 00:43
Ej książkę piszesz ależ się rozpisałeś ale ludzie antysczepionkowczy czyli pisowcy nie zrozumieją tego
- 0 1
-
2021-12-17 21:33
A Ty swoją wypowiedzią jeszcze bardziej pogłębiasz te podziały
Zreszta ewidentne celowo- kto tu pisze o manipulacji? Typowy proepidemik:)
- 3 0
-
2021-12-17 11:59
Nieswzczepieni bedą tańczyć ze śmiercią i respiratorem. (1)
- 2 12
-
2021-12-17 12:35
a ty ze swoją szczypawką wbitą w mózg
- 5 2
-
2021-12-17 11:31
Bardzo mądra i merytoryczna wypowiedź
Widać, że dużo czytasz i masz dużą wiedzę w tym temacie. Dokładnie o to im chodzi, żeby nas dzielić. Taka to prosta technika byśmy my sobie skakali do gardeł, a de facto przyjmowali ich reguły gry. I zawsze pod spodem, najczęściej tego nie widać wprost, chodzi o kasę i kontrolę nad jednostką..
Bądźmy realistami - jaki procent ludzi w tymWidać, że dużo czytasz i masz dużą wiedzę w tym temacie. Dokładnie o to im chodzi, żeby nas dzielić. Taka to prosta technika byśmy my sobie skakali do gardeł, a de facto przyjmowali ich reguły gry. I zawsze pod spodem, najczęściej tego nie widać wprost, chodzi o kasę i kontrolę nad jednostką..
Bądźmy realistami - jaki procent ludzi w tym kraju ( w innych krajach też) interesuje się technikami manipulacji? Jaki procent ludzi zna historię i wyciąga z niej wnioski? - Niestety niewielki..
Dlatego mały procent widzi na czym to wszystko polega, ale ta gruba większość wrzeszczy, zakrzyczy ich i osądza od czci i wiary. A żeby tak było potrzeba w ludziach wywołać strach, a wtedy już ludzie wywołają między sobą nienawiść. Jakże prawdzie są słowa Kazika Staszewskiego -
"Strach niejedno ma imię
, Ale róbmy tak abyś był, była przy mnie" (...)
"Im więcej nienawidzisz tym bardziej się boisz,
Jeśli kochasz więcej to boisz się mniej"- 13 2
-
2021-12-17 10:25
AGA (1)
to prawda, niestety historia lubi się powtarzać, szkoda ,że tego nie widzicie zaszczepienie wybrańcy narodu, szkoda , nie rozumiem tego skoro zaszczepienie też chorują i mogą zarazić innych do tego nie obowiązuje ich kwarantanna wiec są nawet bardziej niebezpieczni niż niezaszczepieni , gdzie tu sens i logika? nie widzicie tego ludzie obudźcie się , stop segregacji
- 12 4
-
2021-12-18 00:46
Ale zaszczepiony czyli ja po 2 dawkach i w styczniu 3 dawkę szczepionka daje życie po szczepionce nie umierasz tylko łagodnie przebywać te chorobę
- 0 0
-
2021-12-17 10:09
jeśli boją sie zarazeń?
Po co w ogóle otwieraja
- 11 1
-
2021-12-17 09:39
Divide and conquer
ale i tak do rozsądku nie przemówisz...
- 8 0
-
2021-12-17 09:31
podzialy sa straszne, polityka dzielila juz dawno, a teraz dziela szczepionki
nie dosc ze izolacja spoleczna od 2 lat, to teraz, podzialy zdan
obudza sie jak zwykle wszyscy po czasie, co dobrego wokol siebie zrobili- 13 1
-
2021-12-17 09:03
Ostatni
macz reprezentacji na narodowym pokazał jak cudownie mogą się bawić Polacy bez względu na to czy mają szczepienie czy nie. Bo niestety nie uwierzę w to, że byli tam tylko zaszczepieni.
- 13 2
-
2021-12-16 19:19
Opinia wyróżniona
Powodzenia (28)
Nie wiem czy pan właściciel wie, że osoby zaszczepione też transmitują wirusa. Jak już rzeczywiście chce działać w poczuciu u pseudo bezpieczeństwa to polecam testowanie przed wejściem. Naprawdę ludzie obudźcie się...szczepienie niechrpni przed transmisją, chorobą. Może jedynie wypłynąć na lżejsze przejście korony.
- 303 66
-
2021-12-20 08:08
to jedynie może oznaczać przeżycie
- 0 0
-
2021-12-18 20:31
"(...) Może jedynie wpłynąć na lżejsze przejście korony." No tak, "jedynie", bo różnica między przejściem wirusa jak przeziębienie a walką o życie jest "jedynie" niewielka.
- 0 0
-
2021-12-17 17:52
Ale przynajmniej taki transmitujący....
Nie będzie miał na sumieniu płaskoziemcy.
- 0 7
-
2021-12-17 14:01
Tu chodzi o obostrzenia, które osób zaszczepionych nie dotyczą.
Popieram właściciela.- 3 9
-
2021-12-17 09:32
(1)
no ale lud ciemny
i wszystko jest w stanie zrobic co im media podadza- 11 1
-
2021-12-18 00:51
A ty robisz wszystko co pis i twoja kaczka kaze
- 1 0
-
2021-12-17 08:54
(1)
nie jestem za segregacją ale i tak zrobią co będą chcieli, a u nas zaraz znajdzie się donosiciel że w lokalu za dużo ludzi i policję naśle i taki lokal będzie kary płacić . Kto z was zrzuci się ?? nikt !! U nas jest większe zacofanie cieszcie się bo na zachodzie sprawdzanie certyfikatów to norma . Ci ludzie chcą normalnie pracować i żyć tak jak wy
nie jestem za segregacją ale i tak zrobią co będą chcieli, a u nas zaraz znajdzie się donosiciel że w lokalu za dużo ludzi i policję naśle i taki lokal będzie kary płacić . Kto z was zrzuci się ?? nikt !! U nas jest większe zacofanie cieszcie się bo na zachodzie sprawdzanie certyfikatów to norma . Ci ludzie chcą normalnie pracować i żyć tak jak wy , zaszczepieni czy nie i muszą podejmować decyzje czy wam się podobają czy nie każdemu z was nie dogodzą a zapewne niezaszczepieni będą mogli zamówić na wynos i sprawa załatwiona. Tylko narzekacie ale nic nie robicie oprócz pisania komentarzy jacy to jesteście dyskryminowani .
- 3 14
-
2021-12-17 16:50
dokładnie
za klawiaturą same profesory
- 0 3
-
2021-12-17 08:44
Butex, Dokładnie- nie rozumiem czemu wszyscy ignorują ten fakt? (3)
Szczepienie nie powoduje że nie zarazasz. Zacznijmy myśleć logicznie a nie przyjmujemy co nam media wciskają..
- 24 0
-
2021-12-17 14:48
Mycie rąk nie powoduje, że nie masz na dłoniach żadnych zarazków. A jednak podejrzewam, (2)
że wolałbyś żeby lekarz przed twoją operacją umył ręce.
- 6 6
-
2021-12-18 00:50
Ale ty mądry wszystkie rozumy zjadłeś pisowcu idź do swojej kaczki
- 0 1
-
2021-12-17 19:24
Jak ty porównuje są otwarcie człowieka i przeprowadzenie operacji do wirusa który wywołuje grypy kto to gratuluję inteligencji
- 5 3
-
2021-12-17 06:36
Tak dzyndzusiu...... (15)
tylko że osoba zaszczepiona transmituje go w o wiele mniejszej ilości. Chodzi o minimalizację ryzyka.
- 27 74
-
2021-12-17 11:47
Tego nie wiesz.
- 0 0
-
2021-12-17 08:31
farmaceuta (3)
jaka jest różnica między 1 cząstką wirusa , a 1 mln? =żadna!. Jak dopadnie cie ta jedna, to będzie to samo jakbyś zainkasował 1 mln, więc te paszporty i szczepienia to bzdura...
- 16 12
-
2021-12-17 12:28
Pytanie do eksperta. Co to jest cząstka wirusa? No i jakaś różnica musi być, skoro porównujesz rozstrzał szcześciu rzędów.
- 4 1
-
2021-12-17 09:34
(1)
dokladnie, szczepienia sa niepotrzebne, bo nie uciekniesz przed wirusem;)
nie dotarlo do niektorych jeszcze
a umieraj ludzie bo ida do szpitala na inne choroby a ze w szpitalu nie testuja,przed wejsciem, czy przyjeciem na oddzial , to pozniej jest co jest 500-600 zgonow- 10 9
-
2021-12-17 10:53
no Twoja wiedza mnie szokuje
- 7 0
-
2021-12-17 07:52
Dr Paweł Grzesiowski podczas posiedzenia senackiej komisji zdrowia (4)
podkreślał, że szczepienia nie chronią przed transmisją wirusa.
Było to w lutym tego roku - cytaty za portalem politykazdrowotna.
- Nie wolno nam szerzyć informacji, że szczepienie zamyka temat pandemii. Owszem, pacjenci zaszczepieni dwoma dawkami nie będą trafiali do szpitali, nie będą umierać z powodu covid. natomiast wiruspodkreślał, że szczepienia nie chronią przed transmisją wirusa.
Było to w lutym tego roku - cytaty za portalem politykazdrowotna.
- Nie wolno nam szerzyć informacji, że szczepienie zamyka temat pandemii. Owszem, pacjenci zaszczepieni dwoma dawkami nie będą trafiali do szpitali, nie będą umierać z powodu covid. natomiast wirus niestety ma szanse dalej się transmitować u osób, również zaszczepionych - stwierdził dr P.Grzesiowski.
- Im więcej będzie nowych wariantów, tym to jest bardziej oczywiste - przekonywał dr P.Grzesiowski odwołując się do badań w południowej Afryce. Jak mówił, potwierdziły już one, że tam szczepionki mają jeszcze niższą skuteczność, jeżeli chodzi o zablokowanie transmisji.- 37 1
-
2021-12-17 08:02
(3)
a to ciekawe. znam kilka osob ktore po dwoch dawkach umarly na covid. jak tu ufac ekspertom.
- 33 8
-
2021-12-17 08:26
(2)
a ja znam kilkanaście, które umarły bez zaszczepienia, czujesz różnicę ?? kilkanaście>kilka
- 12 28
-
2021-12-17 19:23
A ja znam kilkaset które upadły z roweru , kumasz? Takie pisanie byle coś napisać jest śmieszne
- 6 0
-
2021-12-17 15:23
W dziwnym towarzystwie sie obracasz
Umieralność poniżej 50 rz to 0,05% wedlug CDC.
- 6 0
-
2021-12-17 07:29
(4)
A skąd to wiesz, mądralko - policzyłeś wirusy?
- 48 13
-
2021-12-17 14:46
Duża ilość kasy idzie na takie badania. Ale jak mniemam, internetowy anonim jest dla ciebie bardziej wiarygodny. (3)
- 6 11
-
2021-12-18 08:38
Na badania, których Ty nie czytasz, bo gdybyś czytał, to byś wiedział jakie pierdoły wypisujesz w internecie.
- 2 0
-
2021-12-17 19:21
A teraz ciekawostka , CDC(tak to amerykańska agencja) oficjalnie oznajmiła że Omikron częściej atakuje zaszczepionych :)
- 9 3
-
2021-12-17 15:34
Ciekawe do czyjej kieszenie ta kasa idzie.
Naiwne dziecko.
- 10 1
Wszystkie opinie
-
2021-12-16 16:02
Brawo! (11)
- 92 229
-
2021-12-16 16:27
Nazwa lokalu zobowiązuje - LAMUS (4)
- 50 9
-
2021-12-16 21:34
Głupi lamus strzelił sobie w kolano (3)
- 17 6
-
2021-12-17 08:04
dr. andreas noack (2)
Serce jest siekane, mózg jest siekany i układ krwionośny mówi dr. Noack w filmie, który stał się przyczyną jego śmierci.
wybitny specjalista od grafenu dr. andreas noack zamordowany.
Nieznani sprawcy zamordowali naukowca 26 listopada 2021r., w trzy dni po opublikowaniu przez niego wykładu na YT, w którym wyjaśnił publicznie, jaką faktycznie rolę pełni wodorotlenek grafenu zawarty we wszystkich pseudo-szczepionkach mRNA.
Dr Andreas Noak był jednym z niewielu na świecie wybitnych specjalistów od grafenu. Doktoryzował się z przetwarzania grafenu w tlenek grafenu oraz z jego praktycznych zastosowań, więc doskonale znał materię, o której opowiedział.
Dr. Andreas Noak prowadząc badania nad grafenem ustalił, że w formie wodorotlenku znajdującego się w badanych fiolkach szczepionek tworzy on najostrzejsze na świecie, stabilne oraz niezmiernie twarde, nie ulegające biodegradacji, mikroskopijne nano-ostrza, o grubości zaledwie jednego atomu, czyli 0,1 nanometra i szerokości 50 nanometrów, które w ogromnych ilościach wstrzykiwane są ofiarom do organizmów ludzi pod pretekstem szczepienia C-19.
Jeśli te nano-ostrza zostaną wstrzyknięte w mięsień, rozchodzą się po układzie krwionośnym powoli, miesiącami, tnąc tkankę nabłonkową, powodując z czasem krwawienia z mikronaczyń, w końcu z żył oraz wewnętrzne wylewy i zatory, a następnie śmierć. Jeśli igła trafi w żyłę, wówczas ofiara umiera szybciej, albo doznaje trwałego uszkodzenia organizmu, z reguły natychmiast lub w niedługim czasie po aplikacji preparatu, ponieważ nano-ostrza przemieszczają się wraz z rwącym nurtem krwi przez żyły i aorty siekąc je na strzępy, niczym mikroskopijne skalpele. Im szybszy obieg krwi, np. u sportowców, tym szybciej następuje tragiczna śmierć ofiary zaszlachtowanej od wewnątrz. To rosyjska ruletka mówił naukowiec- 11 3
-
2021-12-17 15:57
Jestem naukowcem i to co piszesz to po prostu bzdury pierwszej wody.....
- 0 4
-
2021-12-17 21:42
Nawet jeśli to prowokacja to jest koszmarnie głupia.
Natomiast zasmucające jest to, jak wielu ludzi w to uwierzy
- 0 2
-
2021-12-16 19:01
Skoro tak im przyklaskujesz, przedstaw proszę choć jeden racjonalny i uzasadniony medycznie argument (1)
za wpuszczeniem tylko ludzi z paszportem? Nie mylić ze szczepieniem bo bez bostera tracisz paszport, a niektóre kraje UE już go skracają do 7 miesięcy.
- 32 3
-
2021-12-16 21:35
Nie ma co dyskutować z nimi. Tylko totalny bojkot i ostracyzm sa w stanie powstrzymać kolejnych
- 21 4
-
2021-12-16 23:49
40% wykrywanych zakażeń to ludzie w pełni zaszczepieni
mimo że nieszczepieni są dużo intensywniej testowani...
- 16 3
-
2021-12-17 08:54
...lokal prowadzony przez czerwonych ...zobaczymy czy utrzyma sie w 2022 po podwyżkach energii i ogrzewania (1)
.....lokal prywatny i należy uszanować decyzje właściciela o segregacji ludzi.... lokal głównie dla młodych stalinowców a oni są za segregacją ludzi i obowiązkiem szprycowania preparatem który nie zatrzymuje transmisji wirusa
- 5 3
-
2021-12-18 00:55
A ty za kim jesteś idź nakram kaczkę swoją pisowcu
- 0 0
-
2021-12-17 15:56
Jak tylko to wprowadzą to idę - mam już dość zastanawiania się czy kaszlący obok gość nie zarazi mnie i żony
Ostatnio wyszedłem z knajpki - właśnie z tego powodu...
Jak ktoś nie chce - niech po prostu nie przychodzi.
Wolność wyboru oznacza też otwartość na konsekwencje, jakie własne wybory powodują...- 1 6
-
2021-12-16 16:04
(1)
I tak Pan Sławek wypełnia połowę lokalu swoją osobą. :)
- 96 34
-
2021-12-16 22:14
Walen
- 7 0
-
2021-12-16 16:05
Bywałem tam (28)
Jestem zaszczepiony ale nie popieram obostrzeń dla niezaszczepionych . Segregacji na tych co mogą się napić piwka na mieście i na tych którzy nie są dość dobrzy by piwko na mieście wypić . Nie będę tam chodził aż sytuacja nie wróci do normalności .
- 393 127
-
2021-12-16 16:18
Mam dokładnie tak samo (13)
Nie jestem żadnym "antyszczepem", czy jak to tam nazywają, zaszczepiłem się i jestem przekonany, że miało to sens osobisty, czyli w istotnym stopniu zabezpiecza mnie przed ciężką chorobą i zgonem.
Dane statystyczne pokazują jednak wyraźnie, że szczepienia wbrew obietnicom nie zmniejszyły liczby zachorowań, nawet w państwach, gdzie zaszczepiło się ponad 80% populacji. Jaki ma więc sens izolowanie niezaszczepionych, poza politycznym?- 109 14
-
2021-12-16 17:46
tak się naprodukowałeś inteligencie, ale i tak nie przykryje to twoich braków w rozumowaniu (3)
- 6 76
-
2021-12-16 17:51
(1)
Może i Ty się "naprodukuj" i wykaż braki w rozumowaniu.
Dasz radę?- 50 3
-
2021-12-16 20:11
Te braki w rozumowaniu to "on ma inne zdanie niż ja".
- 17 1
-
2021-12-17 13:17
a twoje na koncie sie zgadzają? ;)
- 1 0
-
2021-12-16 21:05
Brawo za głos rozsądku.
- 10 1
-
2021-12-16 22:18
(1)
Dokladnie. Skoro ktos jest zaszczepiony to niepowinien sie obawiac osoby nie zaszczepionej skoro i jedni i drudzy moga roznosic wirusa.. przynajmniej taka jest oficjalna wersja...
- 24 3
-
2021-12-17 00:40
To typowa zawiść Polaków
Ja cierpialem 5 dni po szczepieniu ty tez musisz.
- 17 6
-
2021-12-17 06:25
Bo to jest bardzo podobnie jak z grypą "hiszpanką" (1)
Która w rzeczywistości nie była ani grypą, ani nie pochodziła z Hiszpanii. Natomiast szczepienia tylko przyczyniły się do jej zwiększonego rozprzestrzeniania.
- 8 6
-
2021-12-18 00:58
Ale głupi jestes
- 0 0
-
2021-12-17 14:44
W krajach z wysokim wskaźnikiem wyszczepień wśród zaszczepionych zmniejszyła się znacząco liczba ciężkich przebiegów choroby, wymagających hospitalizacji i pozostawiających ciężkie powikłania. Tym samym opieka zdrowotna może zajmować się "standardowymi" chorymi, bez konieczności zamykania szpitali na potrzeby chorych na covid. uważasz, że to niewielka korzyść?
- 3 3
-
2021-12-17 16:02
Dane statystyczne pokazują jednak wyraźnie że Ci co się nie szczepią umierają częściej i skuteczniej przenoszą wirusa (1)
i w pompie mam w co ty "wierzysz". Dane to dane.
- 3 6
-
2021-12-18 12:46
Niezaszczepieni skuteczniej przenoszą wirusa?
Jak to możliwe, skoro na przykład w Danii, rok temu w grudniu, zanim rozpoczęto szczepienia notowano średnio w szczycie około 3500 przypadków dziennie (maksymalnie bodajże ok. 4500), natomiast teraz, kiedy zaszczepiono niemal 80% populacji, tych nowych przypadków jest średnio ok. 8000, a w ostatnich dniach ponad 11000?
Czyżby te niezaszczepione 20% populacji skuteczniej przenosiło teraz wirusa niż 100% populacji rok wcześniej?
Przecież to absurd.- 0 0
-
2021-12-18 00:56
Mądry jesteś gratukacje polać mu ja też zaczepiony
- 0 0
-
2021-12-16 17:35
Czy kiedykolwiek wróci... (3)
Pytanie brzmi czy kiedykolwiek wróci....
- 21 0
-
2021-12-16 17:48
(1)
Nigdy nie zapewnimy sobie stuprocentowego bezpieczeństwa.
Czy to znaczy, że mamy przestać normalnie żyć?- 41 0
-
2021-12-16 21:38
Ani na chwilę nie przestałem
- 15 1
-
2021-12-17 07:36
Normalność to będzie wtedy, kiedy nie będzie podziału na tych co przyjęli preparat i tych , którzy nie przyjęli
Oraz bie będzie żadnego przymusu.
W każdym innym przypadku , gdy mamy przymus czegokolwiek i jskieś podziały , to normslności nie ma !- 9 1
-
2021-12-16 18:16
W ogóle nie chodź, a tak w ogóle to wielce watpliwe że jesteś zaszczepiony (1)
Wymaganie aby nie narażać ludzi na śmiertelną chorobę to nie segregacja lecz rozsądek.
- 5 47
-
2021-12-16 20:12
Ocho mamy zgrzyty w odbieranym materiale: zaszczepił się ale nie chce obostrzeń dla niezaszczepionych.
Wniosek: chyba się jednak nie zaszczepił i tylko tak mówi.- 9 22
-
2021-12-16 19:23
(1)
Skoro szczepienie ani nie sprawia, że się wirusa nie przenosi, ani nie sprawia że się nie choruje więc dlaczego "paszport" szczepionkowy zwalnia z testowania i wyłapywania roznoszących wirusa?
- 41 2
-
2021-12-16 19:39
Bo chodzi o to, żebys dał sobie wszczepić ten syf
bo jest duża szansa, że posypie Ci się zdrowie, a może i nagła śmierć przyjdzie. Chcą ludzi zwabić paszportem i zniszczyć im zdrowie, życie.
- 39 10
-
2021-12-16 20:51
Na lekcjach polskiego też bywałeś (2)
Spacja przed kropką, od razu widać z kim mamy do czynienia
- 2 14
-
2021-12-16 22:12
Brak kropki na końcu zdania.
Od razu widać, kto to pisał...- 16 0
-
2021-12-17 00:42
Od kiedy na polskim mówią o spacji
J. W.
- 7 0
-
2021-12-17 12:12
.
To nie jest kwestia, czy ktos jest 'dosc dobry'. Kazdy ma wolna wole, czy chce sie szczepic czy nie, wlasciciel rowniez ma prawo dokonac swojego wyboru, czy wpuszcza wszystkich czy tylko niezaszczepionych. Nikt nikogo do niczego nie zmusza, jest masa innych knajp, gdzie (poki co?) nie sprawdzaja szczepien, a Lamus jest tak malutki, ze mysle, ze na brak klientow i tak nie bedzie narzekal.
- 2 1
-
2021-12-17 16:00
a bzykasz się bez gumki z każdym czy też segregujesz i tylko z tymi co chcą z gumką? (1)
przeszkadza Ci że ktoś może być chory? Czy w skuteczność gumek też "nie wierzysz"?
- 1 3
-
2021-12-17 21:34
Bzykam tylko wybrane.
Ja wiem, że są tacy którzy nawet płacą za to... Potwór, nie potwór, byle był otwór. I co? I nic. Nie potępiam, każdy robi, co lubi.
- 3 0
-
2021-12-16 16:06
"Nie czujemy się z tym komfortowo" (24)
Mówi Pan Łukasz Jankowski.
To nie jest kwestia komfortu, tylko łamania obowiązujących przepisów prawnych, na czele z Konstytucją RP. Tyle razy była o tym mowa, że to już nudne.- 305 68
-
2021-12-16 16:34
Na dzien 15 grudnia w pelni zaszczepionych polakow jest 47,5% wiec cafe lamus srednio sobie kalkuluje
- 35 8
-
2021-12-16 16:34
(1)
Za dwa tygodnie będzie kwiczał, kajał sie i przepraszał.
Prawdziwy dyskomfort poczuje jak przyjdzie termin płatności najmu i zusu.- 66 15
-
2021-12-16 21:50
Dobrze mu
- 14 2
-
2021-12-16 16:50
Niech idą protestować pod sejmem (2)
A nie dostosowują się do rządu, mam wrażenie że właściciel w 39 by trzymał z Niemcami.
- 42 8
-
2021-12-16 23:37
(1)
Teraz trzyma z wielką trockistowską międzynarodówką, ale nie rozumie, że Wielki Reset ma go właśnie pochłonąć.
- 15 0
-
2021-12-17 00:43
Za parę miesięcy i tak zamknie ten biznes
Niedlugo lockdown i coraz wieksze podatki, cenami nie nadgoni tych podwyzek
- 15 0
-
2021-12-16 19:10
już nie raz (11)
pisałem tu specom od konstytucji, że są w błędzie - konstytucja jak najbardziej pozwala na ograniczenie praw i wolności obywatelskich w pewnych sytuacjach, m.in. w razie potrzeby ochrony zdrowia publicznego: art 31 konstytucji daje taką możliwość i wskazuje, że powinno to wynikać z ustawy, ustawa to regulująca istnieje (ta z 2008). I zanim zaczniesz płakac o rozporządzeniach - wynikają one z tej ustawy i ją uzupełniają, więc jak najbardziej wszystko jest tak jak powinno być (o dziwo w tym rządzie). A i jeszcze dwie rzeczy:, pierwsza bo trafił tu się kiedyś taki co nie wiedział - konferencja ministra to nie to samo co rozporządzenie. Druga, bo też się trafił spec piszący że rozporządzenia nie dotyczą obywateli, tylko pracowników rządowych - to oczywiście bzdura.
Co to oznacza?
Że wszystko jest zgodne z konstytucją czy ci się to podoba czy nie.
A jeżeli uważasz, że jest inaczej to proszę wytłumacz, najlepiej odnosząc się do art 31. konstytucji oraz ustawy- 12 31
-
2021-12-16 19:16
Potrzeba ochrony zdrowia publicznego, powiadasz... (5)
To dlaczego nikt nigdy nie sprawdzał klientów, czy nie chorują np. na gruźlicę, nie mają HIVa, nie przenoszą gronkowca czy nie są nosicielami pasożytów? Od tego typu czynników chorobotwórczych nie trzeba chronić ludzi?
- 40 3
-
2021-12-16 19:42
ponieważ każda z wymienionych (4)
przez ciebie chorób przenosi się inaczej niż drogą kropelkową, tzn. nie złapiesz jej siedząc w kawiarni obok chorego. Swoją drogą obsługa tej kawiarni już jednak jest sprawdzana (książeczka sanepidowska), bo może cię (klienta) zarazić.
Po drugie co ma piernik do wiatraka? Ktoś napisał, że to niezgodne z konstytucją, udowodniłem, że to jak najbardziej zgodne. A ty na to wyskakujesz z zupełnie innym tematem. Czy to, że się nie sprawdza klientów na inne choroby jakoś uchyla ten art. konstytucji? To, że do kawiarni może wejść ktoś z HIV, pomijając już fakt, że cię po prostu nie zarazi, jakoś wpływa na konstytucję?- 10 30
-
2021-12-16 21:34
Idź na spacer lub poczytaj ksiazke
Bo chyba zmęczony jesteś, nie umiesz poprawnie zdania złożyć? Człowieku poświęć czas na relaks, rozluźnij się. Wypij ciepłą herbatę, zrób coś smacznego do zjedzenia i wróć do tego jak już odpoczniesz :)
- 10 2
-
2021-12-16 23:02
W takim razie podaję hasło "grypa", która przenosi się drogą kropelkową i od której można umrzeć (1)
I co teraz, dlaczego nikt nie sprawdza ludzi pod kątem grypy? Tu już nie ma ochrony zdrowia publicznego?
- 22 1
-
2021-12-16 23:17
No właśnie, a co z paciorkowcami?
Streptococcus pyogenes może być przyczyną nie tylko popularnej anginy, ale też bardzo poważnych chorób, również takich, które kończą się zgonem.
Testujemy? Wprowadzamy certyfikat?
A oto krótka lista chorób:
ropień okołomigdałkowy,
zapalenie tkanek okołomigdałkowych,
ropne zapalenie wyrostka sutkowatego,
zapalenie węzłów chłonnych,
zapalenie ucha środkowego,
bakteriemia (bakteryjne zakażenie krwi),
zapalenie płuc,
zapalenie opon mózgowo-rdzeniowych,
ropień mózgu,
róża (łac. erysipelas),
popaciorkowcowe zapalenie serca,
nasilenie zaburzeń neurologicznych (np. zaostrzenie zaburzeń obsesyjno-kompulsywnych)
posocznica,
paciorkowcowy zespół wstrząsu toksycznego (STSS, ang. streptococcal toxic shock syndrome),
martwicze zapalenie powięzi (NF, ang. necrotizing fasciitis),
gorączka połogowa (zakażenie połogowe).- 16 0
-
2021-12-17 08:42
Gruźlica nie przenosi się drogą kropelkową?!
Może zaraz się dowiemy, że 'urodziłeś się" przez pączkowanie?
- 12 0
-
2021-12-16 20:01
Wystąpienie Rzecznika Praw Obywatelskich z dnia 5 października tego roku (1)
Poczytaj, przeanalizuj i odpowiedz "specowi od Konstytucji".
Link, jeśli nie zostanie usunięty: https://bip.brpo.gov.pl/index.php/pl/content/ograniczenia-praw-osob-niezaszczepionych-moga-byc-wprowadzane-tylko-na-drodze-ustawowej- 14 0
-
2021-12-16 22:05
Odpiszesz?
- 1 0
-
2021-12-16 21:32
To co napisałeś to masło maslane
Z którego nie wynika nic, co napisałeś przed masłem.
- 1 3
-
2021-12-17 00:34
"Ograniczenia te nie mogą naruszać istoty wolności i praw." - o ostatnim zdaniu w art. 31 ust. 3 zapomniałeś czy celowo wprowadzasz ludzi w błąd?
- 12 1
-
2021-12-17 17:30
Ograniczenia musza być umocowane w ustawie, nie w rozporządzeniu
Inaczej można by wprowadzić dowolną regulację z mocy rozporządzenia (czyli przez władzę wykonawczą) byle tylko władza ustawodawcza ustanowiła takie pełnomocnictwo w ustawie.
Trójpodział władzy, hierarchia aktów prawnych, takie tam, pierdółki.- 3 1
-
2021-12-16 19:18
(4)
Lista ich klientów od momentu tej deklaracji staje się dokumentacja medyczną pozwalajaca stwierdzić postronnym osobom, np pracownikowi banku, ze ktoś jest zaszczepiony. W jaki sposób zamierzaja chronić te dane? Na pewno nie na podstawie przepisów prawa bankowego, bo jest ono do innych celów
- 21 5
-
2021-12-16 19:47
że co? (3)
zgubiłeś mnie. Najpierw wymyślasz, że do banku w jakiś magiczny sposób trafi jakaś magiczna lista klientów, a potem się oburzasz, że prawo bankowe nie chroni tych magicznych danych. O co tu chodzi? Co ma bank do sprawdzenia paszportu covidowego? Od kiedy kawiarnie tworzą lity klientów? Od kiedy sprawdzenie zaszczepienia jest dokumentacją medyczną? A co na to kodeks drogowy?
- 7 11
-
2021-12-16 21:36
To może mieć (2)
Że nie masz pojęcia z jakiej aplikacji Cię skanują i co mogą zrobić z danymi, bo dobrowolnie je podajesz skanowaniu. W ten sposób świadomie lub nie - decydujesz, że Twoje dane osobowe mogą mieć osoby niezwiązane z restauracja.
Co innego by było, gdyby osoba sprawdzająca informowała z jakiej apki korzysta, pokazała regulamin aplikacji, a potem na naszych oczach zeskanowała i zamknęła aplikacje.
Ale czy tak robią? Na 100% nie :)- 4 2
-
2021-12-16 22:00
ale zdajesz sobie sprawę (1)
że jeszcze nie ma dostępnej publicznie apki do skanowania paszportów covidowych? To nie działa tak, że wchodzisz sobie do google play i tam masz jakiś wybór nie wiadomo ilu aplikacji tego typu, które robione są nie wiadomo przez kogo.
- 4 4
-
2021-12-17 08:51
jak nie ma?!
wchodzisz w google play i sciagasz sobie rządową: skaner certyfikatow covid"
- 4 0
-
2021-12-22 23:45
Kod
Jak poczujesz spadek zysków, wtedy dopiero poczujesz się nie komfortowo. Dziękuję, ale już do was nie wpadnę baj, baj
- 0 0
-
2021-12-16 16:08
(8)
ja mowie nie wszelkim faszystowskim pomyslom. w imie zle pojetego bezpieczenstwa segregujemy ludzi. strach to nie jest powod do oddania wolnosci bo raz odebranej wolnosci juz nam nie oddadza.
- 244 52
-
2021-12-16 17:34
(2)
czyli wojna!!! XD
- 18 1
-
2021-12-16 20:12
(1)
i po co pajacujesz. walczyc z faszystami mozna rowniez pokojowo. trzeba wierzyc ze rozum zwyciezy z faszyzmem
- 10 2
-
2021-12-16 23:38
a kiedy zwyciężył?
- 5 0
-
2021-12-16 18:15
(1)
Wolność nie polega na robieniu tego co mi się podoba.
- 2 21
-
2021-12-16 18:21
a na czym na wykonywaniu niekonstytucyjnych poleceń grupki obłąkanych psychopatycznych zwyroli?
- 33 0
-
2021-12-16 20:52
(2)
To daj te wolność przedsiębiorcy, każdy powinien prowadzić biznes jak chce
- 0 11
-
2021-12-16 21:45
Niech sobie prowadzi. Ja tam na pewno nie wrócę a i postaram się aby moi znajomi nie wspierali saninazioli.
Niech padną na ryj. Na własne życzenie.
- 18 2
-
2021-12-17 05:13
Niemcy w 39 tez prowadzili jak chciecli
Czy to było złe w takim razie, skoro mogli wpuszczać kogo chcą?
- 11 0
-
2021-12-16 16:13
dziękuje nie wchodzę (17)
im szybciej upadniecie tym lepiej
- 404 142
-
2021-12-16 17:13
(5)
Oni mają cię w d*p.e !
- 28 38
-
2021-12-16 17:45
My ich też. Okoliczne knajpy zyskają :)
- 57 13
-
2021-12-16 18:20
(2)
tak k..rewno a pieniądze skąd wezmą co zusik podatki nowy ład id..to
- 21 5
-
2021-12-16 20:42
I należy ich zapamiętać, nawet jakby zmienili zdanie.
- 23 4
-
2021-12-16 20:53
Na pewno nie od biednych szurów hahaha sami pasożytują na państwie
- 3 16
-
2021-12-17 06:28
Jego może i tak, tak samo jak i mnie.
Ale już kolejnych kilkaset osób? a może kilka tysięcy? Prędzej czy później albo zmienią podejście, albo upadną. A teraz chodzi im tylko o bezpłatną reklamę na portalu, choć to dla mnie raczej antyreklama.
- 11 1
-
2021-12-16 17:22
I tak nie chodziłeś, nie czarujmy się
- 27 16
-
2021-12-16 17:30
Nie życzę może im tego, ale należałoby się za faszystowską dyskryminację. (1)
- 41 12
-
2021-12-16 23:38
I dostaną za to tarczę!
- 6 1
-
2021-12-16 17:47
Tak, walka trwa, z antyszczepami
- 6 31
-
2021-12-16 18:16
I tak Cie nie stać. (4)
Antyszczepy to bieda umysłowa i finansowa. Żrą czerstwy chleb z Lidla z pasztetem z biedronki.
- 13 40
-
2021-12-16 21:38
Tak jest! (2)
Zapomniałeś dodać że pijemy własne siki i nie umiemy mówić R
- 19 1
-
2021-12-17 00:18
o tym nikt nie wspomina bo to oczywiste
- 1 3
-
2021-12-18 01:02
Bo to prawda anrysczepiąkowcy naudccie się myslec
- 0 0
-
2021-12-17 10:58
Akurat pasztecik z biedry nie jest taki zły xd
- 2 1
-
2021-12-16 20:53
Szury nie chodzą nigdzie co ty za bajki opowiadasz
- 4 9
-
2021-12-17 02:31
Biorąc pod uwagę jak wirus kosi antyszczepów, to ani walka nie potrwa długo, ani lokal w dłuższej perspektywnie nie mógłby liczyć na nich jako na klientów - nie licząc wersji zaocznej, w ramach zorganizowanej brzez bliskich stypy.
- 1 11
-
2021-12-16 16:16
Restrykcje, restrykcjami, a gdzie logika? (1)
Może jeszcze kawa przez słomkę w masce z dziurką?
- 219 35
-
2021-12-17 14:04
Bodajze w Australii czy na Nowej Zelandii premier juz kazal pic napoje w pubach "nie zdejmujac zasłony twarzy". Austria teraz nakazuje ludziom na kwarantannie w domu maski FFP2 nosic w momencie wyjścia z własnego pokoju. Absurdy zataczaja coraz większe kregi.
- 5 2
-
2021-12-16 16:18
Nazwa lokalu zobowiązuje. (10)
Dziękuję, będę omijał szerokim łukiem zarówno w trakcie "pandemii" jak i po.
- 293 55
-
2021-12-16 17:48
(4)
Uff, dzięki. Może dzięki tym obostrzeniom nie będzie już nigdy przychodziła patologia
- 11 39
-
2021-12-16 18:21
będzie plajta czubie zus w górę słyszałeś a pieniążki skąd będą czubie?
- 26 3
-
2021-12-16 19:06
W takim razie nie masz tam już wstępu. (1)
- 11 1
-
2021-12-16 19:41
Ale to PR-owiec właściciela pisał :)
- 8 1
-
2021-12-16 21:39
Jak nie przyjdziesz to na pewno
Więc siedź w domu i pozwól normalnym ludziom funkcjonować
- 6 2
-
2021-12-16 20:51
Dokładnie! Ale swoją drogą bym nigdy nie wszedł do lokalu, którego właściciel drwi ze swoich klientów. Rozumiem, że jakby założył bar, to nazwałby go "Chlew Wyszczepa", taka nazwa na czasie!
- 24 1
-
2021-12-16 20:54
(2)
Bardzo dobrze, bo nie życzę sobie przebywać z szurami
- 4 18
-
2021-12-16 20:58
(1)
Tyfus należy zwalczać w zarodku!
- 11 0
-
2021-12-16 21:40
Ten już ma więcej niż 10 lat
Gdyby feministki wyszły wcześniej na ulicę z legalna aborcja to może jego mama by ten tyfus zwalczyła w zarodku, a tak została jej przykra niespodzianka po imprezie
- 9 1
-
2021-12-18 01:04
No i dobrze jednego pisowca mniej
- 0 0
-
2021-12-16 16:18
Coz (7)
Ja bez was przezyje, wy bezemnie juz gorzej
- 270 54
-
2021-12-16 17:02
(3)
Nawet nie wiesz gdzie to jest
- 14 29
-
2021-12-16 17:24
(2)
hrabia sie znalazl
- 16 2
-
2021-12-16 18:01
Nie hrabia a (1)
Ten gosc ktory utrzymuje reatauracje hotele itp. zwykly obywatel.
- 7 8
-
2021-12-16 21:48
Z pobieranych zasiłków, to najwyższej,pobliską żabkę wspierasz.
- 5 5
-
2021-12-16 19:51
Taaa
Na pewno Twoja dycha raz w miesiącu ich zabije.
- 7 14
-
2021-12-16 20:55
No bez biedaka szura to każdy przeżyje, nie czelaruj się nic nie znaczysz
- 5 11
-
2021-12-17 16:15
Jeżeli jesteś niezaszczepiony to prawdopodobieństwo przeżycia innych bez Ciebie w lokalu jest większe.
- 1 2
-
2021-12-16 16:19
pa paaa Cafe Lamus (5)
- 274 54
-
2021-12-16 20:56
(3)
Oby żaden szur tam się nie pojawił więcej
- 9 23
-
2021-12-17 08:29
ale wiesz że opis foliarza idealnie pasuje
do ciebie !
- 7 2
-
2021-12-17 09:32
Panie właściciel, daj już pan spokój. (1)
Każdy wie, że stosujesz zwykły damage control i nieudolnie próbujesz bronić swojej decyzji. A jeżeli faktycznie wierzysz w to co piszesz we wszystkich swoich komentarzach, to polecam założyć foliową czapeczkę.
- 5 5
-
2021-12-18 01:06
A ty idź nakram kaczke
- 0 0
-
2021-12-18 01:05
Pa pa pisowcu
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.