- 1 Kulinarna Świętojańska po raz siódmy (113 opinii)
- 2 Lodziarnia pani Kingi uratowana! (68 opinii)
- 3 Czerwone plakiety Michelina rozdane (52 opinie)
- 4 Po ile jagodzianki w tym roku? (184 opinie)
- 5 Jemy na mieście: niemal bezbłędna Mimosa (57 opinii)
- 6 To zachowanie irytuje kelnerów (155 opinii)
Lodziarnia pani Kingi uratowana! Zmieniła lokalizację
Ponad miesiąc temu zrobiło się głośno w internecie na temat upadającej niewielkiej lodziarni w Gdyni-Cisowej. Miejsce prowadzone samodzielnie przez panią Kingę miało być otwarte do końca maja, ale ostatecznie dzięki wsparciu ludzi zostało uratowane. Jej historia poruszyła okolicznych mieszkańców, którzy postanowili wesprzeć właścicielkę. Pani Kinga nie tylko uratowała swój biznes, ale również przeniosła się do większego lokalu.
Wsparcie ludzi uratowało lodziarnię
Apele i posty na różnych platformach społecznościowych zachęcające do odwiedzenia budki z lodami odniosły nadzwyczajny sukces. Jej historia wzruszyła nie tylko tych, którzy bywali w lodziarni, ale też influencerów (m.in. MrKryhę oraz Foodlovepeople).
![Malutka lodziarnia ledwo przędzie. Mieszkańcy ruszyli z pomocą](https://s-trojmiasto.pl/zdj/c/n/2/3729/150x100/3729334__c_354_86_2646_1853__kr.webp)
Dzięki temu przed kioskiem w Gdyni Cisowej zaczęły się ustawiać długie kolejki, a pani Kinga zaczęła rozważać zmianę decyzji o zamknięciu lokalu. Pojawiła się nadzieja na przyszłość.
Biznes pani Kingi przeszedł rewolucję
Dzięki wsparciu społeczności i apelom w mediach społecznościowych, biznes pani Kingi nie tylko został uratowany, ale także zyskał zupełnie nowe możliwości rozwoju. Tłum przed budką z lodami, który powstał dzięki pozytywnemu szumowi medialnemu, spowodował, że pani Kinga zyskała możliwość zainwestowania w swoją działalność na bardziej ambitnym poziomie.
Zgromadzone środki oraz niesłabnące zainteresowanie mieszkańców Gdyni pozwoliły pani Kindze na zmianę lokalizacji swojego punktu. Teraz pani Kinga zaprasza do nowego lokalu na Derdowskiego 25 w Rumi. Nowy lokal ponownie odwiedził znany influencer gastronomiczny MrKryha, który poinformował o zmianach, które zaszły w biznesie pani Kingi.
Pani Kinga nie pracuje już jednak w skromnej budce, lecz w lodziarni z prawdziwego zdarzenia, gdzie można usiąść na dłuższą chwilę i cieszyć się smakiem lodowych deserów.
- Dziękuje wam bardzo, że odwiedziliście moje poprzednie miejsce. Bardzo serdecznie zapraszam was do mojego nowego lokalu - mówi Pani Kinga dla MrKryha.
Smakosze lodów mogą wciąż wybierać spośród smaków, takich jak: truskawka, śmietanka, cytryna, jeżyna, czekolada lub tych mniej oczywistych, jak crème brûlée z truskawkami, porzeczka z miodem czy imbir z toffi czy kinder bueno.
Historia pani Kingi to kolejny dowód na niesamowitą siłę ludzi, internetu i mediów.
Ogłoszenia.trojmiasto.pl – Szukasz pracy w gastro?
Miejsca
Opinie wybrane
-
2024-06-28 13:06
(3)
Już na FB na oficjalnym profilu Miasto Rumia wrzucili info.
W komentarzach ludzie piszą, że już byli i lody dobre.- 43 3
-
wczoraj 08:10
Mieszkam w Gdyni
I nie zamierzam jeździć na lody do rumi. Good luck
- 2 6
-
2024-06-28 17:25
(1)
Rumia to zawsze pierwsza do przygarniania n swoich sukcesów jako własne
- 4 7
-
2024-06-28 20:34
Inkubator.
To pozytywne.
- 0 0
-
2024-06-28 12:36
Mam mieszane uczucia (10)
Z jednej strony trzeba wspierać mały biznes, lokalsów, Polski kapitał a z drugiej te wspomniane osoby same strzelają sobie w stopę nie dostosowując się do zmieniającego się rynku. Przykładem są małe sklepiki które głośno płaczą nad swoim losem i nad dyskontami jednocześnie nie robiąc nic aby lepiej wyglądały, miały jakieś fajne brandy, innowacje
Z jednej strony trzeba wspierać mały biznes, lokalsów, Polski kapitał a z drugiej te wspomniane osoby same strzelają sobie w stopę nie dostosowując się do zmieniającego się rynku. Przykładem są małe sklepiki które głośno płaczą nad swoim losem i nad dyskontami jednocześnie nie robiąc nic aby lepiej wyglądały, miały jakieś fajne brandy, innowacje czy wyróżniki. Np Część osób śmieje się np ze wszystkiego co krafowe czy hipsterskie ale to po prostu dopasowywanie się do konsumentów. Obecnie nie wystarczy mieć dobrego, taniego produktu czy usługi aby utrzymać się na rynku. Trzeba mieć markę, pozycjonować się na rynku i dbać o wizerunek nawet jeśli sprzedajesz pietruszkę czy lody. Tu mam wrażenie nieco tego brakuje. Na rynku jest masa pozytywnych i negatywnych przykładów takich miejsc. I tak oczywiście życzę powodzenia
- 64 33
-
7 godz.
No lidl i biedronka wygladaja rewelacyjnie
I innowacyjnie
- 1 0
-
11 godz.
Bzdura (1)
Nie masz pojęcia z czym się mierzy mały biznes w PL. Dopóki sieciówki będą miały ułatwienia np podatkowe to będą utrzymywać pozycję dominującą na rynku. To akurat nie ich wina. Ale nie wymyślaj korporacyjnych bzdur nt innowacyjności warzywniaka sprzedającego kraftowa pietruszke. Zasada jest prosta. Jak zdrowsze warzywa z małego sklepu to będą droższe niż w biedronce. I tego żaden marketing nie zmieni. Zejdź na ziemie
- 3 1
-
9 godz.
SIeciówki nie mają ułatwień bo ledwo wychodzą na swoje. I nie mówię o dyskontach dla biednych jak Biedronka czy Lidl.
- 0 0
-
wczoraj 09:03
Czyli rozumiem wszystko ma być Żabka z wydumanym marketingiem? To co wyrozniles to są tylko i wyłącznie głupie frazesy z marketingu sieciowek, robiące wrażenie co najwyżej na młodych słoikach. Magia logo znika, gdy chcesz coś wsadzić do garnka.
- 4 0
-
2024-06-28 20:56
A ja wolę dobre jedzenie niż piękne banery i modne jedzenie.
Moda dla mody. Nie wszyscy muszą sprzedać to samo.
- 7 0
-
2024-06-28 15:53
a gdzie zaopatrywać ma się mały sklepik by być konkurencyjny? (1)
w Makro czy Selgrosie potrafi być drożej niż w dyskontach
i tak, jest grupa brodatych klientów w kaszkietach szukających piwa z nieznanego browaru, ale podstawą są klienci szukający dobrej ceny i pełnego wyboru podstawowych produktów spożywczych- 16 1
-
wczoraj 22:40
selgros suuper sklep co prawda mila obsluga Ukra ale moje ,,,piwo,,, kormoran bez glutenu tylko to moge pic od 4 lat celiaka
- 0 0
-
2024-06-28 15:49
Podstawą biznesu nie jest działanie na rzecz sentymentu klienta, a ciągła inwestycja i próba rozwoju na rynku. Kto nie idzie do przodu, ten dosłownie traci wartość.
Wiele jest jeszcze takich sentymentalnych sklepów, w których jak się wchodzi do środka, to widać 15-letnie sprzęty i wystrój.
Najlepsi są w tym fryzjerzy,Podstawą biznesu nie jest działanie na rzecz sentymentu klienta, a ciągła inwestycja i próba rozwoju na rynku. Kto nie idzie do przodu, ten dosłownie traci wartość.
Wiele jest jeszcze takich sentymentalnych sklepów, w których jak się wchodzi do środka, to widać 15-letnie sprzęty i wystrój.
Najlepsi są w tym fryzjerzy, gdzie na witrynie wiszą już mocno wyblakłe na słońcu zdjęcia.
Skoro ktoś nie chce inwestować w swój biznes, kiedy ma "grube" czasy, to czemu ja mam inwestować w ich biznes kiedy mają "chude" czasy?- 6 1
-
2024-06-28 13:41
No i jeszcze te godziny otwarcia, w których większość osób jest po prostu w pracy i nie ma okazji nawet przyjść.
Inną kwestią są ceny. Inflacja wielu ludziom dała po kieszeni i szukają oszczędności w sklepach sieciowych, które siłą rzeczy proponują produkty taniej.- 12 0
-
2024-06-28 12:59
Pietruszka markowa
Bio, Na kupie Z karmionego wyłącznie fusami z zielonej jasmonowej herbaty jeżozwierza. Marka pietru & korzeń idealna do Twojej porcji kraftowych ziemniaczków tak jak Ty lubisz.
- 5 6
-
2024-06-28 12:32
Super, gratki! Szkoda, że przeprowadzka do Rumi, ale dobre lody wszędzie powinny się utrzymać.
- 54 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.