• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Lodziarnia pani Kingi uratowana! Zmieniła lokalizację

Mateusz Groen
28 czerwca 2024, godz. 12:30 
Opinie (76)
Pani Kinga miała zamknąć swoją lodziarnię w maju, ale za sprawą medialnego szumu i dobrego serca mieszkańców udało się uratować jej biznes. Przeniosła go teraz w inne miejsce. Pani Kinga miała zamknąć swoją lodziarnię w maju, ale za sprawą medialnego szumu i dobrego serca mieszkańców udało się uratować jej biznes. Przeniosła go teraz w inne miejsce.

Ponad miesiąc temu zrobiło się głośno w internecie na temat upadającej niewielkiej lodziarni w Gdyni-Cisowej. Miejsce prowadzone samodzielnie przez panią Kingę miało być otwarte do końca maja, ale ostatecznie dzięki wsparciu ludzi zostało uratowane. Jej historia poruszyła okolicznych mieszkańców, którzy postanowili wesprzeć właścicielkę. Pani Kinga nie tylko uratowała swój biznes, ale również przeniosła się do większego lokalu.





Wsparcie ludzi uratowało lodziarnię



Czy wspierasz lokalne biznesy?

Budka z lodami pod nazwą Lody Rzemieślnicze pani Kingi zaczęła swoją działalność dwa lata temu, oferując mieszkańcom Gdyni-Cisowej rzemieślnicze lody lokalnej produkcji. Pomimo początkowego entuzjazmu, z czasem liczba klientów zaczęła spadać, co zmusiło właścicielkę do rozważenia zamknięcia biznesu z końcem maja. W obliczu trudnej sytuacji, pani Kinga planowała zakończyć swoją lodową przygodę, jednak niespodziewane wsparcie nadeszło z mediów społecznościowych.

Apele i posty na różnych platformach społecznościowych zachęcające do odwiedzenia budki z lodami odniosły nadzwyczajny sukces. Jej historia wzruszyła nie tylko tych, którzy bywali w lodziarni, ale też influencerów (m.in. MrKryhę oraz Foodlovepeople).

Malutka lodziarnia ledwo przędzie. Mieszkańcy ruszyli z pomocą Malutka lodziarnia ledwo przędzie. Mieszkańcy ruszyli z pomocą
Dzięki temu przed kioskiem w Gdyni Cisowej zaczęły się ustawiać długie kolejki, a pani Kinga zaczęła rozważać zmianę decyzji o zamknięciu lokalu. Pojawiła się nadzieja na przyszłość.

  • Ta drewniana budka to już przeszłość. Dzięki wsparciu ludzi pani Kinga mogła uratować swój biznes i zmienić lokalizację.
  • Ta drewniana budka to już przeszłość. Dzięki wsparciu ludzi pani Kinga mogła uratować swój biznes i zmienić lokalizację.
  • Ta drewniana budka to już przeszłość. Dzięki wsparciu ludzi pani Kinga mogła uratować swój biznes i zmienić lokalizację.
  • Ta drewniana budka to już przeszłość. Dzięki wsparciu ludzi pani Kinga mogła uratować swój biznes i zmienić lokalizację.

Biznes pani Kingi przeszedł rewolucję



Dzięki wsparciu społeczności i apelom w mediach społecznościowych, biznes pani Kingi nie tylko został uratowany, ale także zyskał zupełnie nowe możliwości rozwoju. Tłum przed budką z lodami, który powstał dzięki pozytywnemu szumowi medialnemu, spowodował, że pani Kinga zyskała możliwość zainwestowania w swoją działalność na bardziej ambitnym poziomie.


Zgromadzone środki oraz niesłabnące zainteresowanie mieszkańców Gdyni pozwoliły pani Kindze na zmianę lokalizacji swojego punktu. Teraz pani Kinga zaprasza do nowego lokalu na Derdowskiego 25 w Rumi. Nowy lokal ponownie odwiedził znany influencer gastronomiczny MrKryha, który poinformował o zmianach, które zaszły w biznesie pani Kingi.

  • Lodziarnię ponownie odwiedził MrKrycha
  • Lodziarnię ponownie odwiedził MrKrycha
  • Lodziarnię ponownie odwiedził MrKrycha
Pani Kinga nie pracuje już jednak w skromnej budce, lecz w lodziarni z prawdziwego zdarzenia, gdzie można usiąść na dłuższą chwilę i cieszyć się smakiem lodowych deserów.



- Dziękuje wam bardzo, że odwiedziliście moje poprzednie miejsce. Bardzo serdecznie zapraszam was do mojego nowego lokalu - mówi Pani Kinga dla MrKryha.
Smakosze lodów mogą wciąż wybierać spośród smaków, takich jak: truskawka, śmietanka, cytryna, jeżyna, czekolada lub tych mniej oczywistych, jak crème brûlée z truskawkami, porzeczka z miodem czy imbir z toffi czy kinder bueno.

Historia pani Kingi to kolejny dowód na niesamowitą siłę ludzi, internetu i mediów.

Miejsca

Opinie (76) 5 zablokowanych

Wszystkie opinie

  • Opinia wyróżniona

    Super, gratki! Szkoda, że przeprowadzka do Rumi, ale dobre lody wszędzie powinny się utrzymać.

    • 62 2

  • Opinia wyróżniona

    Mam mieszane uczucia (12)

    Z jednej strony trzeba wspierać mały biznes, lokalsów, Polski kapitał a z drugiej te wspomniane osoby same strzelają sobie w stopę nie dostosowując się do zmieniającego się rynku. Przykładem są małe sklepiki które głośno płaczą nad swoim losem i nad dyskontami jednocześnie nie robiąc nic aby lepiej wyglądały, miały jakieś fajne brandy, innowacje czy wyróżniki. Np Część osób śmieje się np ze wszystkiego co krafowe czy hipsterskie ale to po prostu dopasowywanie się do konsumentów. Obecnie nie wystarczy mieć dobrego, taniego produktu czy usługi aby utrzymać się na rynku. Trzeba mieć markę, pozycjonować się na rynku i dbać o wizerunek nawet jeśli sprzedajesz pietruszkę czy lody. Tu mam wrażenie nieco tego brakuje. Na rynku jest masa pozytywnych i negatywnych przykładów takich miejsc. I tak oczywiście życzę powodzenia

    • 74 38

    • Pietruszka markowa

      Bio, Na kupie Z karmionego wyłącznie fusami z zielonej jasmonowej herbaty jeżozwierza. Marka pietru & korzeń idealna do Twojej porcji kraftowych ziemniaczków tak jak Ty lubisz.

      • 6 6

    • No i jeszcze te godziny otwarcia, w których większość osób jest po prostu w pracy i nie ma okazji nawet przyjść.

      Inną kwestią są ceny. Inflacja wielu ludziom dała po kieszeni i szukają oszczędności w sklepach sieciowych, które siłą rzeczy proponują produkty taniej.

      • 13 0

    • (1)

      Podstawą biznesu nie jest działanie na rzecz sentymentu klienta, a ciągła inwestycja i próba rozwoju na rynku. Kto nie idzie do przodu, ten dosłownie traci wartość.

      Wiele jest jeszcze takich sentymentalnych sklepów, w których jak się wchodzi do środka, to widać 15-letnie sprzęty i wystrój.

      Najlepsi są w tym fryzjerzy, gdzie na witrynie wiszą już mocno wyblakłe na słońcu zdjęcia.

      Skoro ktoś nie chce inwestować w swój biznes, kiedy ma "grube" czasy, to czemu ja mam inwestować w ich biznes kiedy mają "chude" czasy?

      • 8 1

      • Może te " mocno " wyblakłe zdjęcia są dowodem że firma ( fryzjer ) trwa , działa . To taki retro styl gdzie klient zna " mistrza " brzytwy Alfreda który ci grdyki nie podetnie lub pani Anastazji która twojej pani trwałą koafiury nie "spali" . Może pora na uspokojenie , na nie gonienie wzorem korposzczurów za mamoną za wszelką cenę .

        • 0 2

    • a gdzie zaopatrywać ma się mały sklepik by być konkurencyjny? (1)

      w Makro czy Selgrosie potrafi być drożej niż w dyskontach
      i tak, jest grupa brodatych klientów w kaszkietach szukających piwa z nieznanego browaru, ale podstawą są klienci szukający dobrej ceny i pełnego wyboru podstawowych produktów spożywczych

      • 17 1

      • selgros suuper sklep co prawda mila obsluga Ukra ale moje ,,,piwo,,, kormoran bez glutenu tylko to moge pic od 4 lat celiaka

        • 0 0

    • A ja wolę dobre jedzenie niż piękne banery i modne jedzenie.

      Moda dla mody. Nie wszyscy muszą sprzedać to samo.

      • 8 1

    • Czyli rozumiem wszystko ma być Żabka z wydumanym marketingiem? To co wyrozniles to są tylko i wyłącznie głupie frazesy z marketingu sieciowek, robiące wrażenie co najwyżej na młodych słoikach. Magia logo znika, gdy chcesz coś wsadzić do garnka.

      • 4 1

    • Bzdura (1)

      Nie masz pojęcia z czym się mierzy mały biznes w PL. Dopóki sieciówki będą miały ułatwienia np podatkowe to będą utrzymywać pozycję dominującą na rynku. To akurat nie ich wina. Ale nie wymyślaj korporacyjnych bzdur nt innowacyjności warzywniaka sprzedającego kraftowa pietruszke. Zasada jest prosta. Jak zdrowsze warzywa z małego sklepu to będą droższe niż w biedronce. I tego żaden marketing nie zmieni. Zejdź na ziemie

      • 6 2

      • SIeciówki nie mają ułatwień bo ledwo wychodzą na swoje. I nie mówię o dyskontach dla biednych jak Biedronka czy Lidl.

        • 0 0

    • No lidl i biedronka wygladaja rewelacyjnie

      I innowacyjnie

      • 3 0

    • od lat chodzę do tej samej piekarni, która istnieje od kilkudziesięciu lat, gdzie chleb piecze się na przedwojennym piecu tradycyjną metodą bez ulepszaczy, nie ma tam żadnych innowacji a raczej powrót do korzeni, pieczywo droższe niż w markecie ale za jakość się płaci i sądząc po ilości klientów wiele osób myśli tak samo, myślę że nie jest potrzebny rozdmuchany marketing wystarczy marketing szeptany i ludzie będą przychodzić

      • 2 2

  • Strzał w kolano (4)

    Z tą przeprowadzką do Rumii to kto to słyszał... Za chwilę znów będzie upadłość.

    • 23 3

    • Do Rumi, a nie Rumii.

      Ja tam będę chodził z rodziną.

      30 lat mieszkałem w Gdyni, od 12 lat mieszkam w Rumi.

      • 9 3

    • Albo tak naprawdę lodziarnia nie była na skraju upadku. Wykorzystali marketing by móc przejść na większy lokal

      • 13 1

    • Ja przeprowadziłem sie do Rumi z Gdyni.

      Uwiez mi, ze życie tutaj płynie jak w kazdym innym mieście.
      A nie wydaje mi się, zeby na lody do cisowej jeździli mieszkańcy Orlowa, Witomina czy Oksywia.

      • 1 1

    • A nie do rumunow

      • 0 0

  • Może by w taki sposób wesprzeć każdy biznes.

    Bo takie akcje są fajne i nośne, ale w tym czasie 5 innych działalności upadło, bo influłenser, czy też redakcja jakiegoś portalu, tam się nie zjawiła.

    • 12 0

  • Teraz rząd dojedzie ją podwyżkami za prąd i wzrostem płacy minimalnej. (5)

    • 26 2

    • spadek po PiS (3)

      elektrycznośc z węgla...

      • 2 14

      • przemyśl to, może jednak po pół wieku trwania "komuny" ?

        .

        • 3 0

      • niedobry ten pis, ale przecież miała wystarczyć jedna decyzja niemca (1)

        Teraz to powtórzył: - Mogę to powtórzyć, dziś benzyna byłaby po 5,19 zł. I mogę to powiedzieć z całą odpowiedzialnością. Dzisiaj, gdybym był premierem to rachunki za prąd i za gaz mogłyby wynosić połowę tego co wynoszą teraz - oznajmił polityk

        • 9 1

        • I do tego ten zly rzad co okrada samorzady z kpo

          • 0 0

    • za 3 ni najdroższy w Europie

      .

      • 3 0

  • (2)

    Teraz pani Kinga zaprasza do nowego lokalu na Derdowskiego 25 w Rumi.

    W sumie niedaleko ode mnie i przejdę się.

    W budce na Cisowej nie byłem, bo już w Gdyni nie mieszkam od paru lat.

    • 7 0

    • (1)

      Tak, bardzo pomocny komentarz.

      • 1 1

      • A to komentarze muszą być pomocne?

        Myślałem, że tu się pisze luźne przemyślenia.

        • 0 0

  • (1)

    Nie wiem czy to taka dobra wiadomość. Według mnie upadek lodziarni został tylko przełożony w czasie.
    Pani Kinga przeniosła się z mniejszego lokalu w Gdyni do większego lokalu w Rumi - czyli ruch będzie mniejszy a opłaty za lokal wzrosną.
    Na chwilę obecną biznes będzie się kręcił za sprawą szumu medialnego. Niestety z czasem ten szum wyschnie, liczba klientów spadnie jeszcze bardziej a rachunki pozostaną.
    Mam nadzieję, że się mylę i jedynie podchodzę do sprawy pesymistycznie, ale nie wygląda to dobrze.

    • 37 1

    • Szczególnie, że przeprowadzka z zad*pia gdzie jest mały ruch na jeszcze większe zad*pie nic nie zmieni

      • 0 1

  • Uwielbiam lody Pani Krysi. (2)

    • 1 4

    • Pani Krysia?

      :)

      • 0 0

    • Wole z biedry almetto za 10zl 2litry

      • 0 1

  • (1)

    Nie są miarodajne takie info. Ile czynszu? Czemu de facto do zamknięcia? Już któryś artykuł o "szumie" wkoło czegoś... Rozumiem wszystko. Naprawdę. Jednak nigdy nie wiadomo czy to jest uczciwe.

    • 12 1

    • Finał pokazał.

      • 0 0

  • Na zus zróbcie zrzutke (1)

    I na podatki i na certyfikaty i na opłaty, i na czynsz, na media, na produkty na prowizje płatności kartą.

    • 7 5

    • Obiecaną kwotę wolną od podatku 60000 PLN niech lepiej wprowadzą.

      Okazuje się, że ani w 2025, ani w 2026 nie wprowadzą.

      • 2 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Bufet Włoski w Sheraton Sopot

240 zł
muzyka na żywo, degustacja

Aperitivo Sunday | Czyli 5 godzin hiszpańskiego, nielimitowanego bufetu na 33. piętrze!

199 zł
muzyka na żywo, degustacja

Niedzielne obiady z muzyką na żywo

187 zł
muzyka na żywo

Najczęściej czytane