• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Ralph Kaminski stworzył zestaw dla Maka. Bal u Rafała i szał na burgery trwa

Mateusz Groen
4 listopada 2022 (artykuł sprzed 1 roku) 
Zestaw Ralpha Kamińskiego w McDonald's Zestaw Ralpha Kamińskiego w McDonald's

Po głośnej współpracy sieci McDonald's z raperem Matą nadszedł czas na kolejne głośne nazwisko promujące restaurację "pod złotymi łukami". Tym razem twarzą został piosenkarz Ralph Kaminski. W jego zestawie znajdziemy autorską kanapkę Ralpha - Spicy Veggie Burger, frytki i sok jabłkowy. Zainteresowanie akcją jest duże, jednak... Czy naprawdę jest czym się ekscytować?




Ralph i jego "Bal w Maku"



Czy uważasz, że osoby sławne powinny reklamować niezdrowe jedzenie?

Ralph Kaminski jest jednym z najczęściej słuchanych polskich wokalistów ostatnich miesięcy. Wokalista wykorzystuje swoje "pięć minut sławy". W październiku Internet obiegła informacja, że międzynarodowa sieć restauracji McDonald's postanowiła nawiązać z nim współpracę. Sława i rozgłos, a w obecnym czasie również zasięg odgrywają kluczową rolę dla marketingowców. Nic więc dziwnego, że Ralph został zaproszony do współpracy.

To już drugi Polski wykonawca, który przygotował własny zestaw w znanej sieci fast foodów. Wcześniej swój McZestaw stworzył Mata, a niecodzienna współpraca odbiła się szerokim echem zarówno wśród młodzieży, która pobiegła do restauracji zamówić zestaw ulubionego rapera, tak też krytyków, którzy uznali to za niezbyt etyczny sposób promocji sieci szybkiego jedzenia. Jednocześnie zestaw był szeroko krytykowany przez klientów, którzy nie kryli rozczarowania smakiem napoju matcha serwowanego do kanapki.

Mata promuje fast food, szturm młodzieży po zestawy. Owczy pęd i znak czasów? Mata promuje fast food, szturm młodzieży po zestawy. Owczy pęd i znak czasów?

Ralph Kaminski stworzył zestaw w McDonald's. Ralph Kaminski stworzył zestaw w McDonald's.

Nie jada mięsa i promuje McDonald's



Dla wielu osób niemałym zaskoczeniem była wiadomość o nowej współpracy nawiązanej tym razem między Ralphem Kaminskim a siecią spod znaku "złotych łuków". Zaskoczeniem był szczególnie fakt, że artysta... nie je mięsa. Współpraca wydawała się więc niezbyt spójna z jego wizerunkiem.

Kampania z Ralphem Kaminskim rozpoczęła się na początku października, jednak zanim do sieci trafiła wiadomość o możliwości zakupu autorskiego zestawu Ralpha, wydawała się jedynie nietypowym zabiegiem marketingowym.

Kolejny McDonald's w Trójmieście Kolejny McDonald's w Trójmieście

Przy pomocy aplikacji i kodów QR można było zobaczyć kawałek teledysku wokalisty dostosowanego do rozszerzonej rzeczywistości, za sprawą której artysta wykonywał swoją piosenkę "Bal u Rafała" jak w teledysku w wybranym przez nas miejscu, jak np. tacka na jedzenie w restauracji. Dodatkowo Kaminski zapowiadał mini trasę po Polsce (9.11 w Sosnowcu, 13.11 w Nowym Dworze Gdańskim, 15.11 we Włocławku oraz 20.11 w Andrychowie), na którą można było zdobyć bilety biorąc udział w quizie.

  • Zestaw Ralpha Kamińskiego w McDonald's
  • Zestaw Ralpha Kamińskiego w McDonald's
  • Zestaw Ralpha Kamińskiego w McDonald's
  • Zestaw Ralpha Kamińskiego w McDonald's
  • Zestaw Ralpha Kamińskiego w McDonald's
  • Zestaw Ralpha Kamińskiego w McDonald's
  • Zestaw Ralpha Kamińskiego w McDonald's

Wege burger z sokiem jabłkowym



Jednak pod koniec października pojawiła się informacja o nadchodzącej premierze zestawu, który miał trafić do sprzedaży w czwartek 3 listopada.

- Dzisiaj wielka premiera mojego zestawu w McDonald's. Łał - będzie co wnukom opowiadać!
Jako dziecko marzyłem, by mieć urodziny w Maku, niestety w Jaśle nie było restauracji. Ten zestaw wynagradza marzenia z dzieciństwa - zestaw Ralpha zawiera - Bal Burger (czyli Spicy Veggie Burger), sok jabłkowy (it's my Apple Air), fryteczki (klasyka musi być)! Zamawiajcie w aplikacji - napisał na swoim profilu Ralph Kaminski 3 listopada.

KFC czy McDonald's? Testujemy frytki z fast foodów KFC czy McDonald's? Testujemy frytki z fast foodów
Tego dnia we wszystkich restauracjach McDonald's w Polsce zadebiutowała nowa pozycja w menu - "Spicy Veggie Burger". Zestaw, jak i samą kanapkę stworzył Kaminski. Jest to oferta limitowana czasowo i dostępna jedynie w ofercie "OkazYEAH!", w aplikacji mobilnej. Całość kosztuje 19,90 zł, czyli jest to jeden z tańszych obecnie zestawów w McDonald's.

Mały Ralph Kaminski w McDonald's. Mały Ralph Kaminski w McDonald's.
Zestaw składa się ze średnich frytek, soku jabłkowego o pojemności 250 ml oraz wspomnianego "Spicy Veggie Burgera", skomponowanego przez samego gospodarza reklamowanego "Balu w Maku".

McDonald's coraz mocniej poszerza swoją ofertę bezmięsną o kolejne pozycje na liście, dlatego pojawienie się Spicy Veggie Burgera zapewne spodoba się wielu osobom niejedzącym mięsa. Stworzony został z burgera z kotletem warzywnym (na bazie m.in. marchewki, groszku i brokułów), plastra świeżego pomidora, rukoli, papryczki jalapeno i pikantnego sosu.

Czy zestaw Ralpha Kamińskiego będzie hitem jak zestaw Maty? Podziel się swoją opinią w komentarzach.

Bal w Maku. Koncert Ralpha Kaminskiego:

Opinie (187) ponad 50 zablokowanych

  • Nie jadam niezdrowych posiłków . (1)

    Więc nie stołuję się w maku .

    • 60 2

    • Ja jadam...i mi smakuje ;)

      Takich jak ja jest wielu....

      • 1 0

  • jest wege, a promuje maka... i tak oto stał się niewiarygodny

    i niewazne ze "jego" burger jest wege. od lat wiadomo, jaki wpływ na planetę, zwierzęta, emiscje CO2 i otylosc mają takie sieciowki jak macdonald

    • 8 0

  • Tęsknie za latami 90

    • 10 0

  • W czym tu problem

    Co chwilę na fb widzę znaną twarz reklamującą flaszkę alkoholu i nikt nie robi z tego afery, a chyba kieliszek wódy szkodzi trochę bardziej niż pare frytek z maka.

    • 3 4

  • Opinia wyróżniona

    no i o co halo? (18)

    Przecież na tym polega życie, że aktorzy, piosenkarze i inne znane osoby reklamują to i owo. Nie widzę niczego zdrożnego w reklamowaniu McD, przecież to tylko reklama, nikt nie zmusza nikogo do tego, żeby tam jeść. Raz na jakiś czas taka buła z frytkami to też nic złego, grunt żeby nie jeść tego zbyt często, a jak jest jakaś "wege" wersja to też fajnie.

    • 97 86

    • Ogólnie mówiąc, bzdury piszesz (5)

      Reklama sama w sobie ma zachęcić do korzystania i na pewno w tym przypadku zachęca. Tak jak w przypadku Maty - kolejki do maka się nie kończyły i były to rzeczywiście kolejki - ogony. Więc młodzież wcina te plastikowe żarcie z powodu takiego Kamińskiego. I to jest skandal.
      Mówisz, że nikt nikogo nie zmusza i to wybór ludzi? To czemu nie ma reklam wódki?

      • 25 20

      • Są, ale zapewne o tej porze już spisz

        Czy piwo lub wino nie uzależnia? Też są ich reklamy. Sam produkt nie jest szkodliwy, tak samo jak Mac, wszystko z głową, od nas zależy jak wychowamy dzieci a nie od reklam.
        Papierosy są szkodliwe bez względu na ilość- dlatego ich reklam nie ma!! (Chciaz kiedyś były, w nich też brali udział znani ludzie)

        • 2 0

      • są. (2)

        • 5 6

        • (1)

          Nie no łódką Bols to już chyba nikt nie pływa po kanałach telewizji :)

          • 5 0

            • 0 2

      • W latach 90

        Nikt mnie nie zmuszał, a też wcinałem.

        • 9 1

    • (6)

      Nie, nie polega :) To, że sławna osoba występuje w reklamie to znaczy, że odbębnia chałturę, bo pokusiła się na kasę i szybką promocję. Nikt nie ma prawa im zabronić, to ich decyzje - ale może się to odbić na wizerunku. Skoro piszesz, że "na tym polega życie", to chyba jesteś z pokolenia, które non-stop bombardowane jest reklamami ze świecących ekranów i plakatów w wiatach, takiego co jak nie ma twarzy w telefonie, to w swoim płaskim, ultra300k hd adhd not-so-smartTV.

      • 14 2

      • (5)

        Zycie polega między innymi na pracowaniu i zarobkowaniu aby móc nie tylko za co przeżyć ale także ciekawie żyć, to jest ich forma zarobkowania po prostu nie siedzą np w biurze tylko użyczają swojego wizerunku firmom ale żeby to zrobić i zostać rozpoznawalnym musieli wcześniej włożyć w to bardzo dużo pracy, teraz taki Ralph zbiera tego owoce , nie jadam takiej żywności ale bardzo mu kibicuje i ciesze się, że jako młody człowiek może już odcinać kupony

        • 7 9

        • (4)

          Dużo pracy to wkłada menago / agent Ralpha, bo chłopak co chwilę się gdzieś pojawia - ale dla mnie ta postać to taka kukła, marionetka, coś jak boysbandy w '90, dobrane chłopaczki wg schematu, sztuczne twory. Nie widzę i nie słyszę autentyczności, widzę tylko jak każe mu się ubierać, jaką ma mieć fryzurę, a zestaw z maka to kompozycja nieschodzących produktów bądź nowych z lukratywnych umów - nie jadam tam, ale widzę, po komentarzach, że kombo sygnowane Ralphem jest dziwne. I ten nacisk na "dziwne" brzmi dla mnie jak pomysł marketingowy na tego chłopaka, a nie tego jaki on jest. Gdy patrzę na niego to widzę kogoś nieszczęśliwego i w potrzasku.

          • 13 2

          • Kurcze, ja też to widzę (2)

            Ten chłopak, mam wrażenie, wygląda jakby stracił kontrolę nad swoim wizerunkiem.

            • 9 0

            • (1)

              Ten chłopak po mistrzowsku się autokreuje

              • 4 2

              • Wygląda jakby się zgubił, a nie doskonale wiedział gdzie idzie. Nigdy bym nie powiedział o nim, że wygląda na pewnego siebie i silnego by rozpychać się łokciami w biznesie, a wybijanie się to albo usilne parcie na przód albo dobry menago, który nie zrobi tego za darmo. Ralph to jest produkt, chłopak zgadza się na wszystko - pożyjemy, zobaczymy, ale coś czuję, że nie dźwignie tego.

                • 0 0

          • Jest slawny

            Odcina od tego kupony i tyle. Nie ma co się nad tym zastanawiać.

            • 3 2

    • Chodzi o wrażenie

      Ralph tworzy muzykę, którą można nazwać niszową, choć aktualnie jest na fali. Kojarzył się z dobrym smakiem, niekomercyjnością, szczerością, zdrowymi poglądami, zwracaniem uwagi na ważne rzeczy. Promując Maca wpisał się w popkulturę, typowy konsumpcjonizm, rzeczy miałkie i niezdrowe. Któraś z tych twarzy jest nieprawdziwa i coraz bardziej wydaje się, że pierwsza. Dla mnie Ralph od kiedy reklamuje Maca, jest linijką z piosenki Kazika wszyscy artyści to i zaczynam mieć wrażenie, że jego wizerunek sceniczny jest mocno przemyślany w sensie zaprojektowany i nie kupuję go. Sądzę, że jest nieszczery w tym, co robi.

      • 11 0

    • Otyłe

      McDonald's' owe dzieci są coraz bardziej otyłe. O to chodzi. Że wciska się coś nazywane jedzeniem. Chemia, sól i olej. Nawet pod przykrywką vege.

      • 9 0

    • Jak panie pod latarnią...

      • 6 0

    • To dno, kiedy ktoś chcący uchodzić za artystę

      musi reklamować takie g.

      • 24 4

    • Ciekawe czy sam wpiep.a swój zestaw ! Kasa kasa proszę pana !

      • 19 0

  • W tych reklamach maca jest taki sam chory klimat jak w filmie"willy wonka i fabryka czekolady" (1)

    • 6 0

    • A jest przymus

      Jedzenia w maku,oglądania filmów Burtona albo słuchania określonej muzyki?

      • 0 3

  • Jak prostytutki te polskie "gwiazdy" (1)

    • 14 1

    • Taka zależność

      Mniejszy kraj,mniejszy nakład płyt,mniejsza ilość koncertów,koncerty na niewielką ilość osób.A czynsz i opłaty same się nie zapłacą ,drogi Lemmy

      • 0 0

  • Kto się jeszcze nabiera na taką reklamę

    I na każdą inną

    • 10 0

  • co kto lubi (3)

    Bywam średnio raz na pół roku, może raz na kwartał. Fryty, buła ,kawa.
    Standardy mocno się obniżyły w MC. Czas od złożenia zamówienia do wydania - kiedyś do 2 min, teraz dowolny a zdziwione panny z obsługi zawsze mnie bawią.
    p.s. Raklamy się wyróżniają. Koleś z czuprynką wczesnego Beatlesa śmieszny.

    • 11 1

    • Faktycznie
      Jesteś kimś
      Płacisz 20 złotych i ma być szybko i jak w Ritzu.
      Masz klasę

      • 1 2

    • Jakiego wczesnego beatlesa? (1)

      Raczej fryzurka na giermka Zawiszy Czarnego,albo Zbyszka z Bogdańca.

      • 1 1

      • Nie obrazaj Zyszka

        On rurek by nie wlozyl

        • 6 0

  • Żenada

    Typ w stylu Gracjana. Artystycznie dno i metr mułu a do tego wyskakuje już prawie z każdej lodówki.

    • 14 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Happy Hours z Aperol Spritz Wieczory Włoskich Smaków w Każdy Piątek!

degustacja

Bufet Włoski w Sheraton Sopot

240 zł
muzyka na żywo, degustacja

Happy Hour z Winem Domu Co Sobota!

degustacja

Katalog.trojmiasto.pl - Nowe Lokale

Najczęściej czytane