- 1 Remont "Słoneczka". Będzie nowy wystrój (111 opinii)
- 2 Trzydniowa kulinarna Feta na stoczni (61 opinii)
- 3 Moja Gruzja karmi dobrze i tanio (111 opinii)
- 4 Mieszkańcy ruszyli z pomocą małej lodziarni (246 opinii)
- 5 Kto ma szansę na gwiazdkę Michelina? (53 opinie)
- 6 W maju króluje zielony afrodyzjak (95 opinii)
Top 6: instagramerzy kulinarni z Trójmiasta, których warto znać
Każdego dnia obserwują ich setki, a nawet tysiące użytkowników, z którymi dzielą się nie tylko kulinarnymi treściami. Kto cieszy się szczególną popularnością na Instagramie? Poniżej nasze zestawienie najciekawszych kulinarnych influencerów z Trójmiasta. Ich konta to coś znacznie więcej niż apetycznie pokazane jedzenie.
Agnieszka Stolarczyk, czyli Szczypta Wanilii
Agnieszka Stolarczyk pochodzi z Łodzi, ale to Gdańsk skradł jej serce i przeprowadzka tutaj w 2014 r. była spełnieniem marzeń. Z zawodu jest lingwistką, jednak to w kuchni i w sieci odnosi spektakularne sukcesy - jej konto na Instagramie obserwuje aż 191 tys. użytkowników.
Przepisy Agnieszki przypadną do gustu zwłaszcza tym, którzy lubią sobie pofolgować, ale starają się trzymać dietę lub po prostu zdrowo odżywiać. Tutaj gotowanie jest łatwe, przepisy nieskomplikowane i, co dla wielu najważniejsze, w większości przypadków "fit".
Na koncie Szczypta Wanilii znajdziemy sporo deserów bez cukru czy glutenu, jak np. proteinowe tiramisu, bananowe brownie czy kulki jogurtowe z borówkami. Są również dania, gdzie nie liczą się kalorie, a jedynie przyjemność płynąca ze zjedzenia "czegoś słodkiego" lub tradycyjnego oraz potrawy wytrawne, idealne na szybki obiad czy kolację. Zdjęcia i filmy są tak wizualnie dopieszczone, że już samo ich oglądanie zaostrza apetyt.
Marta Śliwicka, czyli sliwkamarta
Mieszkanka Sopotu, współautorka bloga burczymiwbrzuchu oraz kilku e-booków z przepisami, współzałożycielka agencji reklamowej oraz... radca prawny, o czym lubi w żartach swoim obserwatorom przypominać. Wyróżnia ją absolutna miłość do sezamu (nawet pieszczotliwie nazywa swoich fanów "sezamkami", bo - jak tłumaczy - jest to według niej najwyższa forma uznania), Japonii i kuchni japońskiej oraz niekonwencjonalne poczucie humoru.
Sporo na jej kanale kulinarnych poleceń z Trójmiasta, pięknych zdjęć, relacji z podróży oraz... komentarzy na temat randkowych programów typu reality-show, które namiętnie ogląda.
Tosia Kolo, czyli tochabrocha
Tam, gdzie wspomniana Marta Śliwicka, tam też często jej wieloletnia przyjaciółka i wspólniczka w wielu kulinarnych projektach, Antonina Kolo. Choć łączy je przyjaźń, wspólny blog i e-booki, to każda z nich ma własny pomysł na social media.
Tosia mocno koncentruje się na krótkich filmach, w których w prosty i pomysłowy sposób dzieli się swoimi przepisami. Ostatnio przygotowała m.in. pierogi "sernik z jagodami", chrupiące zapiekanki z kurkami i czekoladowe clafoutis z czereśniami. Wszystko okraszone ładnymi kadrami i zmysłowym głosem autorki. Jak to mawia Tosia: fantastico delicziozo!
Zofia Cudny, czyli makecookingeasier_pl
Prawie 100 tys. internautów śledzi kulinarne poczynania Zofii Cudny z Sopotu, jednej z założycielek popularnego bloga Make Life Easier, który od początku prowadzi z Kasią Tusk. Zosia jest też autorką kilku książek kulinarnych.
Wysmakowane zdjęcia i filmy, za pomocą których instagramerka dzieli się swoimi przepisami i podróżami, to już jej znak rozpoznawczy. Jest tu elegancko i spokojnie. Czuć, że treści są dobrze przemyślane i raczej nie ma tu przypadkowych wpisów, nawet w relacjach. Zosia przygotowuje posiłki z uśmiechem na ustach, w gustownych strojach, z wysmakowanym wnętrzem w tle. To idealny świat, o którym marzy wielu.
Gaweł Czajka, czyli gawe_l
Sporo osób kojarzy go jako szefa popularnej kantyny Cały Gaweł w Sopocie, ale instagramowa i influencerska działalność Czajki to znacznie więcej. Na jego koncie na Instagramie, które obserwuje prawie 60 tys. użytkowników, dzieje się dużo i to każdego dnia.
Gaweł publikuje różnorodne treści: od stricte kulinarnych, jak np. proste, ale efektowne dania, które przygotowuje u siebie w kuchni, restauracyjne (sporo tu lokalnych "polecajek"), przez podróże po Trójmieście, Polsce i świecie, aż po design oraz... dwa buldożki, bo i one zajmują na profilu szefa Całego Gawła ważne miejsce.
Czajka już dawno temu wyniósł swoje "instagramowanie" na wysoki, profesjonalny poziom, więc i kolejne współprace ze znanymi markami, które u siebie prezentuje, nie dziwią.
Ania Włodarczyk, czyli aniawlodarczyk
Od wielu lat prowadzi bloga strawberriesfrompoland.pl, gdzie dzieli się swoimi ulubionymi przepisami, kuchnią regionalną, miłością do książek i przepięknymi zdjęciami własnego autorstwa. Ania Włodarczyk była także autorką lubianego przez naszych czytelników cyklu Trójmiejskie historie kulinarne, który był zapisem jej przemyśleń na temat współczesnych kulinariów, dobrego jedzenia i ulubionych miejsc w Trójmieście.
Na jej Instagramie znajdziemy podobne treści, lecz wzbogacone opisami podróży, kolejnymi przepisami, relacjami z codziennego życia Ani i jej bliskich oraz książkami, nie tylko kulinarnymi. To profil bez "dram" i taniej sensacji, na którym dominuje pozytywny przekaz i "zwyczajna", urocza codzienność.
Influencerzy i ich trampolina do sławy. Nie każdy leży, pachnie i zarabia
Miejsca
Opinie (92) ponad 20 zablokowanych
-
2023-08-16 15:52
Ja prowadzę świetny
Kanał w Indiach a drugi w Emiratach ale one są niedostępne w Polskim Internecie. Też żyje jak w bajce, jedząc same dobre rzeczy i otaczając się pięknymi ludźmi z dużymi pieniędzmi. Pieniądze mnie lubią same do mnie lgną. W dodatku studiuję prawo, jestem hardcorem. Takie mitomanskie modne wywody.
Tak wychwalanie gladiatorów czy kucharzy ponad ludzi nauki pchających ten świat do przodu jest początkiem końca tego świata który znamy. Ale aby to wiedzieć trzeba czytać i obserwować, uczyć się na błędach historii a z tym to wśród społeczeństwa jest na bakier od minimum 40lat- 13 2
-
2023-08-16 15:58
Co za
bzdury
- 12 1
-
2023-08-16 16:01
Opinia wyróżniona
Gaweł ma na siebie pomysł (6)
Bardzo dobrze rozkręcił swój kanał w socialach, godne to podziwu, bo jednak pokazuje swoje treści różnorodnie. Zastanawiam się ile zajmuje mu to wszystko czasu, bo widać, ze to nie są materiały, które kręci się na szybko komórka i wrzuca do sieci. Wyglada niby bardzo łatwo, ale to pewno sporo roboty. A to może ludzi mylić, ze instagramer to takie łatwe zajęcie
- 34 48
-
2023-08-16 16:24
Pomysł? Przecież to fejk
- 12 5
-
2023-08-16 19:27
fajna opinia Gaweł
niezle to rozegrałeś, cwaniaku
- 12 1
-
2023-08-17 08:52
(1)
Jego wspólnik mu kreci te rolki
- 4 1
-
2023-08-17 09:25
partner/chlopak
- 10 1
-
2023-08-20 11:47
Nic w tym innowacyjnego. Jest cała masa identycznych kont...
- 1 0
-
2023-11-09 09:36
a zaczynał od kupionych botów kto pamieta
- 0 0
-
2023-08-16 16:09
Są też inne,niszowe blogi kulinarne w Trójmieście :) (1)
Super jest O jedzeniu, wege szamka,tego brakuje w blogosferze,i różne polecenia kulinarne
- 0 10
-
2023-08-16 16:37
i kogo to interesuje? chyba nie ludzi posiadajacych samoswiadomosc, bo ci nie musza nikogo nasladowac lub kims tam epatowac
- 6 0
-
2023-08-16 16:49
A gdzie te tysiące obserwujących ? (1)
I właśnie na tutejszym serwisie widzimy jak sztucznie i nielegalnie wykreowały się te postacie... Setki polubień na insta a tutaj....
Większość negatywów... A więc nadszedł czas mistrzowie potraw zaprosić swoich obserwujących do pozytywnych komentarzy i polubień. Zaczynamy i czekamy .- 17 1
-
2023-08-17 12:17
Faktycznie
Dlaczego brakuje tutaj chociażby 20 głosów poparcia instagramerów??? Moim zdaniem ten artykuł tutaj to ich pelna kompromitacja
- 2 0
-
2023-08-16 16:55
Spójrzcie na duet (4)
FoodLovePeople. Wychwytują świetne miejsca w 3mieście i są niezwykle naturalni. Uwielbiam ich oglądać.
- 2 14
-
2023-08-16 17:34
nie mogę strawić ich sztucznej mimiki twarzy
- 9 0
-
2023-08-16 21:46
nie moge na nia patrzec
na jej twarz
- 4 0
-
2023-08-18 13:57
Dziewczyna jest strasznie dziecinna i wszystkim zachwyca się tak samo. Natomiast jej chłopak stanowi milczące tło. Polecane lokale są spoko, ale najlepiej oglądać bez dźwięku. Dobrze, że podają ceny.
- 2 0
-
2023-11-09 09:37
nie znaja sie papuguja i hajsy koszą
- 0 0
-
2023-08-16 17:02
Oszukaństwo (1)
190 tysięcy obserwujących a pod zdjęciami po 500 polubień i 30 komentarzy z tego 15 odpowiada sama autorka ze ludziom na takie oszukiwanie i życie w nierealnym świecie się chce wchodzić. Udają tych co nie są.
- 23 1
-
2023-08-17 16:40
Janoszek ma jeszcze wieksze liczby i co sie okazalo
- 2 0
-
2023-08-16 19:32
(3)
Gaweł to największy internetowy pozer jakiego znam. Z podziwem co jakis czas zaglądam jak to PR-owo rozgrywa. Świetne sztuczki, wie co się klasie średniej podoba, o czym marzą, co chcieliby mieć, gdzie mieszkać, dokąd pojechać. I łapią to jak pelikany. Gość jest niesamowity, wszystkie kadry sztucznie ustawiane, wszystko pod publikę. Łącznie z wydaniem jego ciężko zarobionych pieniędzy na sesję zdjęciową swojego samochodu. Kisne co jakiś czas, polecam, super rozrywka! PS Na adres swojej knajpy przychodzą jego balenciagi, a w pandemii w mediach płakał ze nie ma kasy na wypłaty. piękne :)
- 22 2
-
2023-08-16 22:07
I jeszcze zarządził paszporty covidowe na wejściu
Sam z siebie
- 0 1
-
2023-08-17 09:24
(1)
Idąc za Wprost, czy ktos jeszcze pamieta 2019 rok kiedy to: "Właściciel sopockiej restauracji Cały Gaweł postanowił pokazać wiadomości, które nagminnie otrzymuje od samozwańczych influencerów. Oferują oni relację z pobytu w lokalu na Instastory i/lub zdjęcie na profilu w zamian za darmowy posiłek. Jedna z instagramerek oferowała reklamę lokalu na swoim profilu w zamian za śniadanie oraz możliwość picia Aperolu do woli. Inna gwarantowała napisanie pozytywnej recenzji bez względu na to, czy jedzenie będzie jej smakować. Sporo tego typu ofert nie do odrzucenia pojawiło się pod koniec czerwca w związku z odbywającym się w dniach 3-6 lipca w Gdyni festiwalem Open'er."
Historia kołem się toczy- 5 1
-
2023-12-02 18:50
lol
Przecież on sam to ustawił i wymyślił żeby się wybić. Cwaniak jakich mało
- 0 0
-
2023-08-16 19:59
Słynni
Mało znani
- 7 3
-
2023-08-16 20:04
Ja ufam tylko Gawłowi i Foodlovepeople! Fajni ludzie z pomysłem na siebie!
- 1 16
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.