- 1 10 najlepszych trójmiejskich restauracji (37 opinii)
- 2 Jemy na mieście: Garden Food&Cafe (34 opinie)
- 3 Ranking restauracji w Trójmieście (43 opinie)
- 4 Gdzie można grillować i zrobić ognisko? (34 opinie)
- 5 Sprawdziliśmy ceny lodów i gofrów (152 opinie)
- 6 Grill wege: 7 bezmięsnych propozycji (89 opinii)
Nowy Everytap. Rezerwuj stolik i płać połowę
Interesują cię nowe restauracje w mieście? Odwiedzasz blogi kulinarne i zastanawiasz się, jak to jest bywać w najciekawszych miejscach, testując ich całą kartę menu i nie bankrutując? Aplikacja Everytap w ciekawy sposób odpowie na twoje potrzeby.
Nowy Everytap
Everytap - startup z Trójmiasta - wkroczył na kolejny etap rozwoju. Nie jest już aplikacją lojalnościową, a systemem, który ułatwia rezerwację stolika w najmodniejszych restauracjach. Miesięcznie korzysta z niego ponad 20 tys. osób wybierających spośród ponad 250 miejsc w Gdańsku, Sopocie, Gdyni, Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu.
Wśród nich znajdują się zarówno najlepsze polskie restauracje, jak m.in. Sztuczka (Gdynia), Signature (Warszawa), Thai Thai (Gdańsk, Sopot), jak i bardzo popularne miejsca spotkań, takie jak np. Aioli (Gdańsk, Warszawa).
- Mobilne aplikacje powinny dostosowywać się do stylu życia ich użytkowników, stąd też pomysł na nowy model działania - mówi Maciej Piwko, jeden z twórców Everytap. - Z naszych obserwacji wynika, że dzisiaj goście oczekują narzędzia, dzięki któremu będą mogli zjeść nie tylko w promocyjnej cenie, ale też zdobywać nowe doświadczenia kulinarne.
Wystarczy kilka kliknięć
Jak więc działa Everytap? Kilkoma kliknięciami w aplikacji rezerwujemy stolik (w ofercie dostępne są stoliki maksymalnie czteroosobowe, opłata rezerwacyjna wynosi 10 zł). Następnie odwiedzamy lokal o określonej, wskazanej podczas rezerwacji godzinie, delektujemy się posiłkiem, a za zamówione dania z karty zapłacimy jedynie połowę.
Rezerwacji należy dokonać najpóźniej do godz. 11 dnia, w którym zamierzamy odwiedzić restaurację. Każdego dnia w jednej restauracji dostępny jest tylko jeden stolik. Właśnie dzięki takiemu rozwiązaniu tak wiele cenionych restauracji dołącza do Everytap, umożliwiając każdemu foodie poznanie pełnej karty menu.
Na zamówieniu dań się nie kończy. Użytkownicy aplikacji mają dostęp do specjalnych ankiet, w których mogą podzielić swoimi doświadczeniami i opinią na temat wizyty w danym lokalu. Każda taka opinia jest dla właściciela lokalu na wagę złota, ponieważ bazuje na rzeczywistych doświadczeniach i obserwacjach lokalu. Na podstawie recenzji gości z Everytap mogą modyfikować ofertę i usprawniać standardy obsługi w lokalu.
Więcej, niż posiłek
Nowe zasady działania aplikacją mają być też odpowiedzią na zmieniające się potrzeby restauratorów. Coraz ważniejszy staje się dla nich produkt i źródło jego pochodzenia, charyzma oraz umiejętności szefów kuchni. Za pomocą rezerwacji Everytap mogą zaprezentować pełnię możliwości restauracji oraz przyciągnąć gości - świadomych i nastawionych na nowe przeżycia kulinarne. Z doświadczenia twórców aplikacji wynika, że właśnie takie osoby najchętniej dzielą się swoimi zdjęciami i obserwacjami w mediach społecznościowych. To już z kolei prosta droga do tego, by lokal stał się jeszcze bardziej popularny na Instagramie lub Facebooku.
- Usługa Everytap jest doskonałym narzędziem dla blogerów kulinarnych czy tzw. foodie - tłumaczy Maciej Piwko. - Daje im możliwość, by poznawać jeszcze więcej miejsc, smakować rozmaite dania: od przystawek, przez dania główne, po desery, w przystępnej cenie. To zwiększa świadomość kulinarną i zachęca do wchodzenia w interakcję z innymi osobami, które mają podobne podejście do spędzania wolnego czasu i celebrowania posiłków.
Wyzwania na przyszłość
Twórcy Everytap pracują nad kolejnymi rozwiązaniami dla restauratorów, które zrewolucjonizują branżę aplikacji mobilnych w tym obszarze. Zapowiadają, że będzie o nich słychać już w 2019 roku. Tymczasem skupiają się na wprowadzeniu aplikacji w kolejnych miastach, podobno nie tylko w Polsce.
Everytap znajdziecie na stronie internetowej, na Facebooku i Instagramie.
* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł
Miejsca
Opinie (24) 3 zablokowane
-
2018-12-18 00:18
W domu sushi w Gdańsku obsługa tragiczna
Dziewczyny kelnerki po 19 lat na oko tylko plotkują i poprawiają włosy a klientów unikają wzrokiem lub obgadują. Miny mają zniechęcające jakby pracowały za karę.
- 0 0
-
2019-01-18 09:34
Świetna aplikacja
Najlepsza aplikacja na rynku. Korzystam regularnie. Można wypróbować mnóstwo miejsc do których normalnie człowiek by nie zajrzał. Dużo lepsza opcja od groupon ów i tym podobnych gdzie menu jest narzucone. Tutaj zamawiamy co chcemy i płacimy połowę. Korzyść i reklama dla restauratorów jest, ponieważ wielokrotnie odwiedzałem lokale już na normalnych warunkach, w których było pyszne jedzenie.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.