- 1 10 najlepszych trójmiejskich restauracji (28 opinii)
- 2 Ranking restauracji w Trójmieście (41 opinii)
- 3 Jemy na mieście: Garden Food&Cafe (30 opinii)
- 4 Gdzie można grillować i zrobić ognisko? (34 opinie)
- 5 Sprawdziliśmy ceny lodów i gofrów (150 opinii)
- 6 Nowe lokale: od Marrakeszu po homary (40 opinii)
Weź zupę na drogę. Nowy "zupomat" we Wrzeszczu
"Zupomat" to najbardziej wyjątkowy z automatów, które można spotkać na ulicy. Znaleźć w nim można domowe zupy w słoikach. "Chcieliśmy, aby klienci mogli kupić zupę, nawet poza godzinami pracy Kociołka" - mówią właściciele maszyny.
Bary w Trójmieście
- Zupy sprzedajemy od 2015 roku - mówi właścicielka, Agnieszka Stencel. - Wszystkie gotuję sama i z biegiem czasu nie miałam możliwości jednocześnie gotować i sprzedawać. Zatrudnienie nowej osoby do sprzedaży w godzinach, w których ruch jest mały, byłoby ekonomicznie nieuzasadnione. Uznaliśmy więc, że taka maszyna będzie idealnym rozwiązaniem, żeby klienci mogli w każdym momencie naszą zupę zakupić.
Automaty zostały specjalnie przystosowane do sprzedaży zup w słoikach.
- Maszyny są kupowane, ale nie do końca spełniają nasze oczekiwania. Nie są na przykład dostosowane do stania na zewnątrz. Skonstruowaliśmy więc specjalne urządzenie, które reguluje pracę automatu i zapewnia mu odpowiednie warunki. Taka maszyna ma też swoje wady: nie odpowie na pytanie, czy pomidorowa jest lepsza z kluskami, czy z ryżem, niestety zdarza jej się też zawiesić. Jednak staramy się nie przejmować za bardzo problemami technicznymi i tworzyć od razu konieczne poprawki w konstrukcji, nawet jeśli producent nie przewidział ich w swoim projekcie. Dodatkowo maszyna ma zainstalowany system zdalnego monitoringu CCTV oraz system czujników, które na bieżąco kontrolują zatowarowanie i poszczególne "vendy", czyli automatyczne sprzedaże - dodaje Paweł Stencel, który razem z żoną prowadzi Kociołek.
Pomidorowa numerem jeden
Zupy są pasteryzowane i sprzedawane w słoikach. Największym powodzeniem cieszy się klasyczna pomidorowa.
- Specjalizujemy się w zupach tradycyjnych. Robimy większość zup na bazie mięsa, ale są również wegetariańskie - naszym hitem jest zupa curry z jarmużem. Rodzajów zup mamy około 50. Każda zupa kosztuje u nas 8 złotych za 540 ml. Nie dodajemy do nich żadnych dodatków smakowych ani ulepszaczy - mówi Agnieszka Stencel.
- Zdecydowaliśmy się na słoiki, ponieważ według nas zupa ze słoika wygląda zdecydowanie lepiej niż w styropianowym pojemniku, a wiemy, że na kulinarny efekt końcowy wpływają też inne czynniki, nie tylko kubki smakowe. Dodatkowo szkło jest prostsze w ponownym przetworzeniu.
Podobne urządzenia tego typu stoją też w innych lokalizacjach, między innymi w firmach, w których pracownicy nie płacą za zupy gotówką ani kartą. W takich miejscach funkcjonuje system chipów. Każdy pracownik ma kartę, do której przypisana jest konkretna liczba posiłków do wykorzystania.
Drugi taki "zupomat" znajduje się na Przymorzu.
Miejsca
Opinie (260) ponad 10 zablokowanych
-
2020-02-04 17:12
Po co kupować...
Zupa na minuty, to jest przyszłość. Minuta jedzenia zupy 5zł.
- 0 0
-
2020-02-04 11:14
Czekam na pizzomat
I tyle w temacie!
- 0 0
-
2020-01-31 12:00
Zycze dobrze ale nie wroze sukcesu... (51)
8zl za zupe. Za 8zl mam caly obiad. Jak sklep, to 3 zupy z kartofelkami, kawalkami miesa, tylko podgrzac i zalatwione. Kumam, ze atutem ma byc robienie wlasnymi rekoma ale jest gro osob dla ktorych to minus. Za 'piataka' bym wzial czasem, 8 zdecydowanie nie. I nie to, ze nie stac, po prostu jak pisalem, za 8 zeta najem sie do syta wlasnymi sposobami.
- 48 304
-
2020-01-31 12:12
Za 8 zeta obiad? Chyba z karmą dla zwierząt (22)
- 59 13
-
2020-01-31 12:15
koszt rosołu na 1 dzień dla 1 osoby to około 3-4 złote (19)
- 10 24
-
2020-01-31 16:42
(16)
Sorry, ale chyba z kostki :P
- 18 4
-
2020-01-31 18:10
Nie wiem jak jest z rosołem, ale opiszę składniki i cenę na kilkulitrowy gar zupy z soczewicy (15)
soczewica 0,5kg -4 zł
3 marchewki - 1,5 zł
1 papryka - 2 zł
2 cebule 1 zł
0,5 czosnku - 1 zł
kawałek selera - grosze
pomidory suszone 6 zł
przyprawy, olej, sól 2 zł
Jak dobrze liczę 17 zł. Taka zupa starcza dla 10 osób, z dokładką.
Gotowanie w domu jest naprawdę tanie, policzcie sobie kiedyś.- 12 8
-
2020-02-04 08:48
mięcho.... :)
nie wszyscy są wege więc dolicz mięso :)
- 0 0
-
2020-02-01 09:53
(2)
dodaj, gaz i czas i eksploatacje garnkow
- 6 1
-
2020-02-01 22:57
Gaz 80 gr, eksploatacja garnków 20+10 groszy (1)
Woda 30 groszy, płyn do mycia 10 groszy
- 1 1
-
2020-02-03 23:38
Ale masz zaje...ste życie, wszystko przeliczać. Chłopie zacznij żyć.
- 0 0
-
2020-01-31 19:48
(4)
Dla 20 osób....
Poza tym w ciągu tej godziny spędzonej na obieraniu tego wszystkiego i gotowaniu zarabiam 150 zł. Jednak wolę kupić zupę za 8 zeta.- 28 6
-
2020-01-31 22:02
gratuluję (2)
ale ja nie pisałem o tym ile zarabiam, tylko chciałem komuś udowodnić, że porcja pożywnej zupy może to koszt 2 zł.
- 7 5
-
2020-02-03 12:52
minus 150 zł.
Nie wliczasz "robocizny"
W Fast Food chodzi o to by był FAST i za to się płaci.- 0 0
-
2020-01-31 23:51
pożywnej ??? przestań słaniać się na nogach w pracy ,ogarnij się i swój żołądek...i przestań ważyć 60 kg
- 2 6
-
2020-01-31 21:58
Dentysta?
- 1 3
-
2020-01-31 19:54
Nie każdy mieszka w dziesięciu w jednej chałupie. (3)
Wielu też stać na zapłacenie te 2-3 PLN więcej po to żeby mieć 1-2 godziny czasu więcej dla siebie a nie dla gara.
- 18 3
-
2020-01-31 21:53
ta zupa to obiad dla 2 osób na 5 dni (2)
Napisałem dla 10 osób, żeby łatwiej to opisać
- 6 3
-
2020-02-01 05:09
(1)
A to radość życiowa - 5 dni jeść to samo...
- 16 3
-
2020-02-01 17:38
mam wywalić? :)
Zupę można sobie zamrozić
- 2 2
-
2020-02-01 12:25
no ale kto by chciał jeść soczewicę, proszę cię.... (1)
- 5 3
-
2020-02-01 17:38
hm? Jeden lubi Bacha, inny jak mu nogi śmierdzą
Podałem przykład zupy z soczewicy, bo akurat to moja ulubiona zupa, a rosołów nie gotuje.
- 3 4
-
2020-02-01 15:23
A policzyles ?
Koszt pradu/gazu i wody ? Koszt "amortyzacji" garnka, noza/obieraka + oczywiscie spedzony czas na tym gotowaniu. Wiec te swoje 2-4 zlote mozesz sobie w buty schowac.
- 2 2
-
2020-01-31 21:23
I jeszcze reszta zostanie! Kości dla psa!
- 2 0
-
2020-01-31 21:20
To nie obiad, to tylko zupa! Czytaj ze zrozumieniem sieroto!
- 2 0
-
2020-01-31 12:15
Mama ci gotuje, to nie wiesz.
Dorosniesz, nauczysz sie.
- 24 8
-
2020-01-31 15:15
za 8 zł masz caly obiad (2)
No chyba ze wcinasz karmę dla psa z Biedry po 4,99. To faktycznie masz obiad za taką cenę jak wspomniałeś
- 10 6
-
2020-01-31 17:27
Dziwne masz zwyczaje w domu... (1)
Co dla psa, to dla psa, wiec nie oceniam ale zycze tobie smacznego. O, i dajesz przyklad, ze za 4,99 mozesz spokojnie sie najesc. Taniej? Taniej!
- 0 5
-
2020-02-03 23:46
Ja kupie sobie paczkę makaronu za 2 zł i cały dzień wytrzymam, ale to nie o to tu chodzi.Kilo kartofli zażrę i tez sie najem, czlowieku o czym ty piszesz.
- 0 0
-
2020-02-01 19:38
8 zł do syta
Proszę podzielić się tą tajemna wiedzą, bo mi 8 zł nie wystarcza żeby się najeść.
- 2 0
-
2020-02-01 15:11
Myślę, że tutaj należy się zastanowić czy jakość produktów używana do zrobienia całego obiadu za 8 zł jest porównywalna do jakości produktów, z którego zrobiono 0,5 L zupy za 8 zł? Zwykle za 8 zł można zakupić pierogi w plastiku, które smakują średnio wg mnie i dodatkowo dostarczają plastifikatow do naszego organizmu z opakowania albo fast-food, który zawiera sporo toksyn. Zupy z Kociołka próbowałam i jest naprawdę smaczna i sycąca. Nie czuję w niej glutaminianu sodu, ani wzmacniaczy smaku w proszku, które totalnie niszczą nasz układ trawienny. 8 zł jest wg mnie rozsądna cena za ten posiłek. Gdy mam więcej czasu lubię gotować sama (czas na przyrządzenie garnka zupy to ok. 3-4 h - zakupy, przejazd do domu, obieranie i gotowanie) , ale wizja jedzenia tej samej zupy przez 3-4 dni jest średnia pod kątem urozmaicenia, a po 2 dniach taka zupa ma niższe wartości odżywcze niż dnia pierwszego, więc inwestycja 8 zł dziennie w ten produkt nie jest super wygórowana - dla osób pracujących to nawet nie jest godzina pracy.
- 4 1
-
2020-02-01 14:41
Chyba przed tym jak pis przejął władzę
- 0 2
-
2020-01-31 12:17
(2)
Pani prowadzi firmę od 2015 r. więc już odniosła sukces :)
- 21 5
-
2020-01-31 15:10
(1)
ale na pracownika jej nie stać.
- 7 19
-
2020-02-01 10:35
"ale na pracownika jej nie stać"
Jak czytam takie komentarze to widzę ,że do oceny każdy pierwszy.
Najpierw proponuję założyć cokolwiek swojego ,utrzymać się choć dwa lata na rynku -potem pogadamy. :)- 14 1
-
2020-02-01 09:52
ja za dobra zupe i 20 zaplace...produkty kosztuja
- 1 1
-
2020-01-31 12:14
(9)
Kawałek dobrego mięsa na zupę kosztuje 5-8zł... Ale fakt za te 20-25zł mamy cały gar w domu a nie słoik. Tylko nie każdy chce i może gotować w domu. Jak się pracuje po 10h na dobę, to nie ma czasu na gotowanie w domu a dobrze i domowo chce się jeść nadal.
Wszystko rozbija się o czas i pieniądze. Jeśli człowiek pracuje po 10 h na dobę ale zarabia dajmy na to 300-400zł/dziennie to bez problemu kupi sobie zupę domową w słoiku i wieczorem pójdzie na spacer czy do kina w ramach relaksu, zamiast latać po sklepie i pózniej po kuchni gotując przed spaniem obiad.- 52 5
-
2020-01-31 12:30
(8)
Ale dla mnie mozecie przeplacac nawet o milion procent, wasza sprawa. Podobaja mi sie te historyjki, ktore reklamuja tutaj zupe w sloiku za 8 zeta. Ja tylko wyrazilem swoje zdanie. Buraczki, kapusta, cebula, woda, przyprawy, koniec. Zupy krem, banal. Pani jedzie hurtowo, wiec koszt o wiele mniejszy. Dobra reklama i na poczatku bedzie bum ale w dobie obecnych czasow, dlugo to nie potrwa.
- 8 28
-
2020-01-31 15:06
A Ty musisz (5)
niehurtowo sól, olej, bułkę tarta, pieprz, jajko, warzywa, gaz, żeby ugotować i wodę do pozmywania. No, łepski chłopak.
- 7 4
-
2020-01-31 17:23
(4)
Ale moje, po mojemu i wiem czyje rece to robily:) Jakie oburzenie, ze ktos uwaza inaczej, ze 8zl za jedna zupe, to za duzo. I nic nie musze...ja chce, lubie, ha!:) A to, ze ktos ma dwie lewe rece i na zrobienie obiadu potrzebuje doby, jego sprawa. Czekam na schabomat. I tez do sloikow...
- 2 14
-
2020-01-31 17:36
(3)
Nikt nie najeżdża na to, że chcesz sam, tylko że uzasadnienie cenowe jakie robisz jest głupie, a uzasadnienie ekonomiczne jest prawdziwe tylko wtedy, jeżeli w czasie, który poświęcasz na zakupy i przygotowanie zupy, czynisz większe oszczędności, niż mógłbyś w tym czasie zarobić. A nawet wyżebrać w tym czasie można więcej.
Jeszcze głupsze są prognozy rychłego upadku z powodu cen, skoro od 5 lat sprzedaje w tej własnie cenie i nie upadła.- 11 2
-
2020-01-31 20:07
(2)
Hmm, dla mnie czas spedzony w kuchni jest czasem dobrze spozytkowanym. Zwlaszcza, ze nie gotuje tylko dla siebie. Na sprobowanie mozna kupic ale zaopatrywac sie w to regularnie...nie dla mnie. Jadlem rzeczy za ktore srogo przeplacalem ale na zasadzie spotkan, okazji, prob, a niektorzy mysla, ze pol litra zupy za 8 ziko stanie sie codziennoscia. A skoro jest tak pieknie, 5 lat i nie stac na pracownika, tylko na sprzet, ktory nie jest do konca dostosowany/sprawny, to cos jest chyba nie tak. Hmm, zupomaty nie stoja na kazdym rogu, wiec dostep "oplacalny" dla tych co mieszkaja/pracuja blisko. Nie znam sie na zebraniu, nie wiem ile mozna wyciagnac ale licze, ze mnie oswiecisz. Zapewne oswiecisz mnie tez jak czesto kupujesz zupe za 8zl i co porabiasz. Dla mnie wykarmienie w przenosni i doslownie kilku mordeczek, to czysta przyjemnosc. A zakupy, mozna robic na zapas, tadaam! Mozna miec dzialke i samemu cos hodowac, tadaam! Mam wiele opcji i z nich korzystam. Jak bede w poblizu i nie zapomne, to jeden sloik kupie ale na zasadzie sprobowania, wiec 8zl powinni na mnie zarobic.
- 3 6
-
2020-02-01 05:27
Coraz głupiej... Tyle frajdy, a piszesz na starcie, że za piątaka byś wziął. Sprzedałbyś przyjemności związane z gotowaniem i wykarmieniem "kilku mordeczek" dla 3 zł...
- 7 0
-
2020-01-31 21:31
Świetnie ze sobie tak radzisz mistrzu kociołka :D
- 6 1
-
2020-01-31 13:13
(1)
Przecież to trwa już 5 lat. Po prostu normalni ludzie wiedzą, że stanie poświęcenie kilku godzin na oszczędzenie 4 złotych, to nie oszczędność, tylko strata.
- 28 6
-
2020-01-31 14:51
dokładnie, ja zarabiam więcej niż 4 zł za godzinę więc wolę poświęcić godz pracy na kilka zupek czy obiadków a czas zaoszczędzony mam dla siebie
- 16 3
-
2020-01-31 12:30
(6)
Nawet kupując w biedrze nie zrobisz całego obiadu za 8 zł lub mniej, więc nie pi..dziel głupot.
- 18 8
-
2020-01-31 12:53
(5)
Zrobie za 5zl.
- 6 9
-
2020-01-31 13:49
(3)
Z kosztem energii, zmywania i Twojego czasu?
- 12 5
-
2020-01-31 17:35
(2)
Tak.
- 1 3
-
2020-01-31 19:29
(1)
Daj namiar bo szukam pracownika :D
- 0 3
-
2020-01-31 21:14
Ewidentnie powinienes szukac i jak najszybciej znalezc. Pracownika szpitala psychiatrycznego, moze ci pomoze.
- 3 1
-
2020-01-31 15:00
Za 5 PLN ? Z kostki rosołowej ?
- 12 6
-
2020-01-31 17:55
Chleba se weź bez chleba się nie najesz
- 5 1
-
2020-02-03 22:53
Klikamy na zdjęcie z systemem nadzoru i patrzymy na półeczkę nad nim.
Pozdrawiają domowe, rodzinne przepisy ze sklepu z niebieskim kółkiem na żółtym tle.- 0 1
-
2020-02-03 18:17
Raz wypróbowane i na tym koniec. Zupa taka sobie, bardzo wodnista.
- 0 0
-
2020-01-31 11:17
Dobrze że w słoiku, a nie w plastiku. (10)
- 393 3
-
2020-01-31 15:34
(3)
Niestety. Szkło NIE jest prostsze w ponownym przetworzeniu.
- 3 9
-
2020-02-03 17:56
szkło nie traci swoich właściwości podczas recyklingu
w przeciwieństwie do plastiku.
Nie zdziwiłabym się gdyby klienci oddawali słoiki do miejsca z którego je kupują - rozwiązanie co raz popularniejsze np w branży kosmetycznej. a szkło banalnie wysteryliziwać. także 200% przewagi nad plastikiem- 0 0
-
2020-01-31 18:15
ale słoik można użyć wielokrotnie, zakrętkę, jeśli się z nią dobrze obchodzić i ma się szczęście też (1)
a szkło się przynajmniej przetwarza, a plastyk - tu, w Polsce, mam co do tego wątpliwości.
- 10 1
-
2020-02-03 09:33
Większość go wyrzuci. Poza tym, mowa jest o przetworzeniu, więc nie - szkło nie jest prostsze w przetworzeniu.
- 0 1
-
2020-01-31 16:47
(2)
Nie jadam na mieście bo mnie nie stać. Z chęcią spróbowałbym czegoś wykwintnego, nowego bądź domowego.
- 1 3
-
2020-01-31 18:13
Ja też nie jadam, bo mnie nie stać (1)
W domu wychodzi taniej. Ale szacun za słoiki.
- 9 0
-
2020-01-31 20:49
A mnie stać, ale jadam sporadycznie, bo uwielbiam gotować sam.
- 4 0
-
2020-01-31 12:17
a spód wieczka-zakrętki, to myślisz z czego jest? (2)
- 6 15
-
2020-01-31 18:13
słoiki zwykle są wielokrotnego użytku, podobnie wieczka
w tym rzecz
- 14 1
-
2020-01-31 14:12
z drewna
- 3 2
-
2020-02-03 17:55
szacunek za słoiki!
super, że nie kolejne plastośmieci
- 1 0
-
2020-01-31 11:35
Ale superowe. (5)
W ogóle nie wiedziałem o istnieniu tego 'Kociolka'. Chetnie wypróbuje :)
- 284 6
-
2020-02-03 12:50
Największą zaletą jest to że otwarte 24h ; p
Świątek, piątek, noc - z głodu nie umrzesz; )
- 1 0
-
2020-01-31 13:47
Też polecam! (2)
Zawsze "w karcie" wersja wegetariańska.
- 5 5
-
2020-01-31 14:45
To akurat nikogo nie interesuje (1)
Może ich nie być
- 6 15
-
2020-01-31 14:47
Mnie akurat i owszem.
Interesuje.
- 12 6
-
2020-01-31 12:24
Zupy są extra!
- 10 1
-
2020-01-31 15:12
efekt zabraniania handlu w niedzielę (6)
będzie taki że coraz więcej sklepów będzie bezobslugowych. Juz jest w Polsce kilkanaście takich sklepów i powstają kolejne. PIS zadbał o przepracowanych pracowników handlu tak że będą teraz mieli dużo więcej wolnego.
- 17 9
-
2020-02-01 05:21
(1)
I bardzo dobrze. Wolę automaty od większości ludzi. Interakcje społeczne są mocno przereklamowane.
- 3 0
-
2020-02-03 12:07
Pancii , ale o co tobie chodzi w rzeczy samej ???
- 1 0
-
2020-01-31 23:10
(2)
Jak zwykle wszystkiemu winien PIS w małżeństwie sie nie układa PIS kupki nie mogę zrobić PIS wszędzie wszędzie winien ten PIS No ale przynajmniej jest kogo osadzać prawda ?!
- 5 4
-
2020-02-01 11:29
tak, dokładnie (1)
Wszystkiemu złu które teraz się dzieje w Polsce, jest winny PIS. Drożyźnie, wstydowi za granicą i poczuciu że znów jesteśmy w bloku wschodnim. Obsadzaniu stanowisk niekompetentnymi ludźmi. Można długo wymieniać, ale sekta ma to do siebie że jest ślepa.
- 4 6
-
2020-02-03 09:04
wstydowi za granicą ???? - ale ci ten tvn namieszał w główce ....
A ślepi i głusi to akurat wy jesteście wyznawcy PO , gdyby to co można było usłyszeć na taśmach u Sowy i tych z Tczewa powiedział ktoś z PIS u to w życiu bym na nich nie zagłosował , ale wam nic nie przeszkadza .... poczytać trochę albo na yt o targowicy tej przed rozbiorami i jak ich caryca potem doceniła ...
- 2 2
-
2020-02-02 08:47
Przestań jęczeć!
Dzięki temu tysiące ludzi mają wolne i w niedzielę mogą sobie ugotować i zjeść obiady z rodziną.
- 2 0
-
2020-02-03 07:58
Zupę samemu ugotować
i gorącą w sloiki zapakować i do lodówki (ostygłe). 2 tygodnie może stać.
- 2 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.