- 1 Remont "Słoneczka". Będzie nowy wystrój (52 opinie)
- 2 Trzydniowa kulinarna Feta na stoczni (56 opinii)
- 3 Moja Gruzja karmi dobrze i tanio (110 opinii)
- 4 Mieszkańcy ruszyli z pomocą małej lodziarni (245 opinii)
- 5 Kto ma szansę na gwiazdkę Michelina? (53 opinie)
- 6 Zmiany w kulinarnym zagłębiu na Elektryków (49 opinii)
"Zabierz go na kawę, zanim inna zabierze go na loda". Hasła na potykaczach
Na chodnikach i deptakach dostrzec można bardzo dużo potykaczy reklamowych. Właściciele restauracji dwoją się i troją, aby przyciągnąć uwagę przechodniów. Już nie wystarczy samo zapraszamy czy polecamy. Na potykaczu musi znaleźć się hasło, które skupi uwagę potencjalnego klienta - zaskoczy, rozbawi, zaintryguje. Przedstawiamy najciekawsze przykłady.
Restauracje polecane przez czytelników
Potykacze mają skusić przechodniów tzw. ofertą "last minute", dlatego też bardzo często można je zobaczyć na chodnikach czy ulicach. To skuteczny sposób na przykucie uwagi przechodniów, bo zwykle ustawiane są tak, że trzeba je omijać.
Promocje na lato. W tych lokalach zjesz i wypijesz taniej
"Zaproś ją na kawę, zanim inna zaprosi go na loda"
Reklama z hasłem: "Zaproś ją na kawę, zanim ona zaprosi go na loda" w ciągu kilku dni obiegła internet i rozsławiła zielonogórską kawiarnię Gioconda. W ślad za nią pojawiła się kolejna, tym razem zawierająca hasło: "Nie, nie mamy wi-fi... Porozmawiajcie ze sobą". Zdjęcie z tym hasłem równie chętnie było udostępniane w mediach społecznościowych. Dziś to już "klasyki" sztuki potykaczowej, które doczekały się wielu wariantów.
"Miłego dnia i smacznej kawusi"
Żadna reklama nie jest skuteczna, jeśli nie wywołuje emocji. Czasami lepiej jest napisać na potykaczu tekst, który umili komuś dzień, niż kopiować na nim menu. Osoba, u której taki tekst wywoła emocje, może nie skorzysta od razu z oferty danego lokalu, ale z pewnością go zapamięta i powie o nim innym albo zrobi zdjęcie i udostępni je w mediach społecznościowych.
Poza tym takie reklamy sprawiają, że odbieramy pracowników danego lokalu jako ludzi takich samych jak my i mających poczucie humoru. Lokal od razu zyskuje na przyjazności - wydaje nam się, że pracownicy muszą czerpać radość ze swojej pracy.
Powiew zażenowania
Na trójmiejskich chodnikach możemy znaleźć wiele przykładów tablic zawierających ciekawe napisy reklamowe. Jedne intrygują i dają do myślenia, drugie sprawiają, że na naszych twarzach pojawia się uśmiech bądź zdziwienie. Nie brak też takich, które wywołują ciary żenady.
Potykacz może być też sztuką
Dzięki temu, że zmiana treści na potykaczu kredowym jest łatwa, szybka i kosztuje niewiele - wystarczy kreda w różnych kolorach i gąbka - częstotliwość zmiany hasła zależy właściwie tylko od naszej kreatywności. A tej nie brakuje! Na wielu tablicach można zobaczyć nie tylko chwytliwe hasła, ale też obrazki, które przykuwają uwagę potencjalnych klientów znacznie szybciej niż słowa.
Potykacz odpowiedzią na bieżące wydarzenia
Jedną z zalet potykaczy jest możliwość szybkiej i taniej zmiany treści. Dzięki temu można stosować real-time marketing, czyli niemal natychmiast reagować na bieżące wydarzenia.
Opinie (87) ponad 20 zablokowanych
-
2022-08-18 17:53
coś z Opola na upał
..Nasze piwo jest tak zimne jak serca naszych kelnerek" autentyk z Opola
- 4 0
-
2022-08-18 17:43
Koko
Znam taka jedna, co lubi obcych mezow. Musze przemyslec ta kawe.
- 2 0
-
2022-08-17 19:02
(3)
Nie ma co się krzywić i oburzać. Już tłumaczę o co biega. Marketing(niezależnie od formy) ma generować przekaz zgodny do realiów intelektualno-etycznych odbiorcy, co w przypadku docierania do turystek lub kobiet z dużego miasta(jako grupie docelowej odbiorców) musi byc bliskie ich standardom intektualno-moralnym, czyli w tym wypadki na poziomie mniej więcej taniego szamba. Dlatego spokojnie, nie ma co się oburzać tymi hasłami na potykaczach, bo im bardziej są prymitywne i wulgarne(na poziomie jaskiniowych instynktów pierwotnych), tym bardziej będą lepsze w swojej efektywności:)
- 14 26
-
2022-08-18 17:41
Chyba dla ciebie xd
- 1 2
-
2022-08-18 10:48
Piszesz na własnym przykładzie?
To muszę cię rozczarować - nie wszyscy są takim dnem jak ty
- 2 2
-
2022-08-17 23:14
Bdj
Masz jakiś problem z kobietami ewidentnie
- 6 5
-
2022-08-18 17:31
Bluzgi w publicznej przestrzeni BRAWO
Żenada przynajmniej wiem gdzie nie wchodzic
- 6 0
-
2022-08-18 16:48
bardzo to płytkie
ktos sie cały dzień ślini i jedno ma w głowie a my na naszych ulicach mamy oglądac takie badziewie
- 5 0
-
2022-08-18 16:34
Walnąć kawkę
To o walnięciu kawki z rana ukradzione od Ptaszka Staszka!
- 4 0
-
2022-08-18 15:50
Jeszcze rozkraczone stojaki
Na rowery postawić a będzie prawie komplet Sex zostawmy w naszych sypialniach nie wyciągajmy spraw osobistych na ulice
- 2 0
-
2022-08-18 15:31
Bardzo dobrze w tych z gwiazdką nawet
50 groszy nie zostawie
- 1 1
-
2022-08-18 14:33
A tak wogóle, od kiedy można promować coś co jest nie legalne? Czy uchwała krajobrazowa już pozwala na potykacze wszystkim? Czy są równi i równiejsi?
- 3 0
-
2022-08-18 10:50
Większość tych napisów, zwłaszcza z odniesieniem do
sexu, są żenujące i nie zachęcają do wejścia.
- 17 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.